آنر 60 پرو به حافظه رم 12 گیگابایتی مجهز است

آنر 60 پرو به حافظه رم 12 گیگابایتی مجهز است

گوشی های سری آنر 60 خیلی زود وارد بازار خواهند شد و جایگزین دستگاه های آنر 50 می شوند. یکی از نمایندگان خانواده جدید در پلتفرم بنچمارک GeekBench ظاهر شد. مدل های آنر 60 و آنر 60 پرو در حال آماده شدن برای معرفی هستند. اسم رمز دستگاه آزمایش شده TNA-AN00 است – این دستگاه قدیمی تر از دو محصول جدید است.

این دستگاه بر اساس یک تراشه کوالکام با شماره مدل SM7325 ساخته شده است که پردازنده های Snapdragon 778G و Snapdragon 778G + را در خود جای می دهد. حداکثر فرکانس نشان داده شده 2.52 گیگاهرتز است. بنابراین، می توانیم نتیجه بگیریم که ما در مورد Snapdragon 778G + صحبت می کنیم. این محصول شامل تراشه گرافیکی Adreno 642L و مودم Snapdragon X53 5G با سرعت انتقال داده تا 3.7 گیگابیت بر ثانیه می شود.

بر اساس اطلاعات GeekBench، این گوشی هوشمند 12 گیگابایت رم دارد. سیستم عامل اندروید 11 به عنوان یک پلتفرم نرم افزاری استفاده می شود. پیش از این گفته شده بود که مدل آنر 60 پرو نمایشگری FHD+ با نرخ  نوسازی 120 هرتز ارائه خواهد کرد. اکنون مشخص شد که دوربین عقب دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین جلو یک سنسور 50 مگاپیکسلی است و همچنین یک باتری با فناوری شارژ سریع 66 واتی هم تدارک دیده شد.

پیش از این گزارش هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آنر باید گوشی های هوشمند سری آنر 60 را در تاریخ 22 نوامبر رونمایی کند. با این حال، در مقابل Honor اعلام کرد که 22 نوامبر روزی است که باید شاهد معرفی باشیم. اکنون به طور رسمی اعلام شده که دستگاه های سری آنر 60 در تاریخ 1 دسامبر رونمایی خواهند شد.

آنر یک تیزر ویدیویی از Honor 60 منتشر کرده است که ویژگی های طراحی دستگاه های آینده را مشخص می کند. با قضاوت بر اساس این ویدیو، حداقل یکی از دستگاه های این سری یک صفحه نمایش تخت پوشیده شده با شیشه منحنی دارد. صفحه نمایش با حاشیه های بسیار نازکی احاطه خواهد شد. علاوه بر این، این ویدئو حاوی نکات شفافی است مبنی بر اینکه دوربین جلو حداقل زیر نمایشگر قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کامل آنر X30 Max 5G

انتظار می رود سری آنر 60 شامل سه گوشی هوشمند باشد. آنر 60، 60 پرو و 60 SE. طبق شایعات قبلی، نسخه پرو از چیپست Qualcomm Snapdragon 870 قدرت می گیرد و دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی است.

بنابراین با قضاوت بر اساس تیزرهای قبلی، Honor طراحی دوربین اصلی را در قالب دو دایره حفظ خواهد کرد. مانند آنر 50، در محصولات جدید. اطلاعات بیشتر در مورد گوشی های هوشمند در مراسم رونمایی اعلام خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنر 60 پرو به حافظه رم 12 گیگابایتی مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *