بروزرسانی اندروید اوریو با تنظیمات Dolby Atmos برای گلکسی اس 8 منتشر خواهد شد

اندروید اوریو

همانطور که می دانید اخیرا زمزمه های این موضوع وجود داشت که قرار است نسخه های آزمایشی رام اندروید 8.0 اوریو برای پرچمداران کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر گردد. امروز بلاخره نسخه ی آزمایشی این سیستم عامل برای این گوشی ها منتشر شد و قطعا می دانید که زمان زیادی تا انتشار نسخه ی رسمی این سیستم عامل باقی نمانده است. نکته ی قابل توجه در اینجاست که این رام آزمایشی دارای تنظیمات Dolby Atmos می باشد!

بر اساس اطلاعات رسمی که از سوی کمپانی سامسونگ اعلام شده است، دوره ی این رام آزمایشی در تاریخ 15 ژانویه به پایان خواهد رسید و بر طبق گزارش های قبلی زمان انتشار نسخه ی رسمی در اواخر ژانویه خواهد بود، یعنی کمتر از چند هفته ی دیگر. اما یک شایعه ای که امروز همزمان با انتشار این نسخه ی آزمایشی منتشر شد این است که گویا قرار است این رام به طور رسمی نیز برای نوت 8 منتشر گردد اما هنوز توسط خود این کمپانی چنین خبری تایید نشده است.

اندروید اوریو

امروز این رام رسمی برای کاربران در دسترس قرار گرفت و عده ای نیز موفق شدند آن را بر روی گوشی های خود نصب نمایند. و همانطور که می دانید گلکسی اس 8 با پردازنده ی اسنپدراگون 835 دریافت کننده ی این رام آزمایشی می باشد و بر اساس گزارشی که از سوی این کاربران منتشر شده است، گویا این رام دارای تنظیمات Dolby Atmos به صورت پی پیش فرض می باشد و این تغییرات فوق العاده به نظر می رسد و قطعا از این پس می توانیم به صدایی شفاف در این گوشی ها امیدوار باشیم.

اگر بخواهیم کمی در مورد تنظیمات Dolby Atmos سخن بگوییم، نرم افزاری است که به راحتی تنظیمات اکولایزر را برای کاربران به ارمغان می آورد و حتی اگر کاربر از هدفون استفاده نماید می تواند از کیفیت Soround Voice بهره ببرد. در اندروید اوریو این تنظیمات دارای چهار حالت پیش فرض اتوماتیک، فیلم، صدا و موزیک می باشد. اکنون سایر کاربران می توانند به عرضه ی رام رسمی این سیستم عامل تا حداکثر 25 روز دیگر امیدوار باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  قابلیت عکسبرداری پرتره در بروزرسانی بعدی گلکسی اس 8

نظرات در مورد : بروزرسانی اندروید اوریو با تنظیمات Dolby Atmos برای گلکسی اس 8 منتشر خواهد شد

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام
      وقتتون بخیر
      به راحتی بعد از انتشار رسمی نسخه ی پایدار در قسمت Software Update شما دوباره بروزرسانی منتشر میشه و می تونید دستگاه خودتون رو به نسخه ی پایدار ارتقا بدید.