ال جی برای G6 اندروید 8 ارائه می دهد

اندروید 8

ال جی , در سال اخیر برای بسیاری از گوشی های خود اندروید 8 را ارائه خواهد داد و یکی از پر حاشیه ترین گوشی های این شرکت که در نیمه اول سال 2017 , به عنوان پرچم دار ال جی شناخته شده , مدل جی 6 بود. شرکت ال جی اعلام کرد قصد دارد برای این گوشی قوی و پر طرفدار اندروید 8 را ارائه دهد. این شرکت با انتشار این خبر , جنجالی در شبکه های مجازی به پا کرد.

امروز پس از این که روی یکی از دستگاه های مدل جی 6  اندروید 8 امتحان شد , ال جی اعلام کرد قصد دارد برای این رده از گوشی ها اندروید 9 را عرضه کند. امروز , شرکت ال جی در بنچمارک Geek Bench ، جی 6 را معرفی کرد , استفاده از  چی پست اسنپدراگون 835 , علت اصلی تاخیر در ارائه این گوشی قوی بود.

اندروید 8با توجه به این که ال جی , یکی از شرکت های است که به سرعت اندروید های خود را به روز رسانی می کند , اما هنوز هیچ خبر رسمی ای درباره آپ دیت این اندروید در اختیار ما قرار نداده است. تنها مدرکی که بر اساس آن می توان حدس هایی درباره به روز رسانی اندروید 8 زد , تصاویری است که از تست جی 6 توسط شرکت ال جی در سایت ها و فضای مجازی منتشر شده است.

گوشی هوشمند ال جی جی 6 پرچمدار کمپانی ال جی می باشد و بسیاری از طرفداران این کمپانی را در زمان عرضه خوشحال کرده است و امیدواریم شاهد پشتیبانی های بیشتر از سوی این کمپانی در آینده باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کسب جوایز برند محبوب توسط ال جی

نظرات در مورد : ال جی برای G6 اندروید 8 ارائه می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *