اندروید ویر به Wear OS تغییر نام داد

Wear OS

در همین پنج شنبه ی گذشته، اهالی مانتین ویو به طور رسمی اعلام کردند که نام سیستم عامل مخصوص و ویژه ی دستگاه ها و گجت های پوشیدنی خود را که به طور گسترده در ساعت های هوشمند اجرا می شود، از اسم اندروید ویر به Wear OS تغییر نام می دهند. غول بزرگ دنیای تکنولوژی و فناوری به صراحت اعلام می کنند که نفوذ ساعت های اسمارت و یا به قوای هوشمند اندروید از سال گذشته و از زمان عرضه ی گجت های اندروید ویر در سال ۲۰۱۴ افزایش قابل توجهی یافته است.

سال گذشته ی میلادی سی در صد از مالکان جدید اندروید ویر، کاربران گوشی های آیفون بودند و عبارت اندروید در بخشی از نام این سیستم عامل می توانست به طور کاملا بالقوه مشتریان را دچار این حالت گمراهی کند که دستگاه ساعت های اندروید ویر تنها با گوشی های اسمارت مجهز به سیستم عامل اندروید سازگار است. هر چند که به نظر خیلی ها نام گذاری اشتباه و نادرست اندروید ویر می تواند به راحتی یکی از دلایل فراموشی کم کم پلتفرم پوشیدنی کمپانی محبوب گوگل به حساب بیاید ولی به احتمال زیاد می بایست علت اصلی این مشکل را در تیم مدیریتی و برنامه ریزی کمپانی بزرگ گوگل جست و جو کرد.

Wear OS

این کمپانی که به صورت یک غول اقتصادی در حوزه ی تکنولوژی و فناوری شرکت می کند، نسبت به دیگر رقبا و کمپانی های دیگر  عملکرد و کارایی ضعیفی در حوزه ی دستگاه ها و پلتفرم های پوشیدنی داشته و همچنین در سال های گذشته تمایل خیلی کمی برای زنده نگه داشتن دستگاه های اندروید ویر کرد و به طبع آن عرضه و فروش آن را به تعویق انداخت.

نا کامی و شکست پروژه ی Android Wear یا به عبارت دیگر Wear OS به‌ آسانی هر چه تمام تر سرانجام عدم تمایل و نخواستن غول تکنولوژی یعنی کمپانی گوگل در حفظ، ارتقاء و توسعه ی یک پلتفرم و دستگاه پوشیدنی قابل دوام است. این تغییر نام و القاب جدید که خیلی زیاد به یک تقلید از شیوه و الگوی نام‌ گذاری اپل شباهت دارد، تنها می‌ تواند به‌ صورت یک مانور تبلیغاتی ای که برای جلب توجه کاربران و مشتریان دیده شود که تاثیر زیادی هم نداشت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اندروید ویر به Wear OS تغییر نام داد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *