ویووسونیک و معرفی مانیتور قابل حمل جدید

ویووسونیک و معرفی مانیتور قابل حمل جدید

ViewSonic به تازگی از مانیتور جدیدی رونمایی کرده که قرار است به زودی وارد بازار شود. آخرین محصول این شرکت یک مانیتور قابل حمل است که دارای مشخصات قابل توجهی می باشد.

همانطور که از نام آن پیداست، دستگاه دارای طراحی جمع و جور با سایز صفحه نمایشی بوده که مطابق با لپ تاپ های استاندارد است و سایز 15.6 اینچی دارد. این یک پنل OLED بوده که از وضوح 4K پشتیبانی می کند. صفحه نمایش دارای نسبت تصویر 16:9، وضوح 3840×2160 پیکسل، نرخ نوسازی 60 هرتز، حداکثر روشنایی 440cd/㎡ و نسبت کنتراست 1000000:1 است.

 این مانیتور قابل حمل دارای حاشیه های کم در سه طرف و کمی حاشیه دار در حاشیه پایین است. مانیتور قابل حمل آینده کاملاً پاسخگو با زمان پاسخ‌دهی 1 میلی ثانیه است. مانیتور قابل حمل VX1622-4K حتی یک گزینه عالی برای حرفه ای های تولیدکننده محتواست زیرا عمق رنگ 1.07 میلیارد را همراه با پوشش 100 درصدی Adobe RGB و 100 درصد DCI P3 پوشش رنگی ارائه می دهد.

حتی با HDR true black 500 عرضه می شود و برای اتصال، مانیتور قابل حمل یک پورت Mini HDMI و پورت USB Type C را دارد. برای صدا، مانیتور قابل حمل جدید ViewSonic مجهز به یک سیستم بلندگوی دوقلو 1 واتی بوده، مشابه مانیتور VA2409 که ماه گذشته توسط این شرکت عرضه شد. متأسفانه، قیمت و در دسترس بودن این مانیتور هنوز مشخص نیست. اما انتظار می رود این برند به زودی این دستگاه را وارد بازار کند.

در دیگر خبرها ViewSonic این هفته مانیتورهای گیمینگ جدید سری OMNI VX28 خود را با فناوری ضد پارگی تایید شده سه‌گانه معرفی کرد. مانیتورهای گیمینگ جدید دارای نرخ نوسازی 165 هرتزی هستند و از فناوری AMD FreeSync Premium، VESA Adaptive Sync و VESA ClearMR پشتیبانی می کنند. این نوع مانیتور تولید شده تا به از بین بردن پارگی بینایی، به حداقل رساندن لگ و کاهش تاخیر ورودی، تجربه یکپارچه و همه جانبه بپردازد. مانیتورهای OMNI VX28 در سایز 24 اینچ تا 27 اینچ به فروش رسیده و دارای پنل انتخابی IPS با وضوح FHD یا QHD است.

سری OMNI گیمینگ ViewSonic برای پاسخگویی به نیازهای گیمرهای معمولی که خواهان نمایشگری همه کاره و چند منظوره هستند و نیازهای بازی و کسب و کار را برآورده می کنند، توسعه یافته است. در اخباری مرتبط ViewSonic یک تولید کننده لوازم الکترونیکی مستقر در کالیفرنیا است که دارای محصولات جالبی توجهی بوده و اخیرا یک تبلت طراحی بسیار سبک 12 اینچی را به بازار عرضه داشته است. این شرکت به تازگی محصول جدیدی را برای مصرف کنندگان معرفی کرده است. این محصول یک نمایشگر است که به عنوان ViewSonic VA2409 شناخته می شود، یک مانیتور 24 اینچی با پورت USB-Type C و پنل SuperClear IPS. دارای طراحی بدون حاشیه در اطراف بوده و بخ بلندگوهای داخلی مجهز است.

بیشتر بخوانید  سری مانیتورهای حرفه ای VG56V ویووسونیک معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویووسونیک و معرفی مانیتور قابل حمل جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *