انتشار پچ امنیتی جدید برای تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro

انتشار پچ امنیتی جدید برای تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro

اگرچه سامسونگ یک هفته پیش شروع به انتشار آپدیت امنیتی می 2023 برای برخی از دستگاه‌ها کرد، اما دیگر گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی تنها اکنون به آپدیت آوریل رسیده‌اند. Galaxy Tab Active 4 Pro یکی از این دستگاه‌ها است.

به‌روزرسانی آوریل 2023 اکنون برای Galaxy Tab Active 4 Pro در کره و سراسر اروپا و کشورهای قفقاز در دسترس است. این با شماره ساخت T636BXXS2BWD2 شناخته می‌شود، که نشان می‌دهد این بسته فقط شامل آپدیت امنیتی جدیدتر است و چیز دیگری ندارد.

خوشبختانه، Galaxy Tab Active 4 Pro قبلاً One UI 5.1 را در ماه مارس دریافت کرده بود، بنابراین جدیدترین نسخه One UI سامسونگ را با بهبودهای مالتی تسکینگ، ویجت‌های جدید، حالت‌های بهتر، بهبودهای چند پنجره‌ای DeX و موارد دیگر اجرا می‌کند.

Galaxy Tab Active 4 Pro احتمالاً توسط بسیاری از مصرف کنندگان معمولی خریداری نشده است و بیشتر به دست مشتریان تجاری راه پیدا می کند. امنیت برای شرکت ها ضروری است، بنابراین آپدیت آوریل باید مورد استقبال قرار گیرد، حتی اگر آخرین نسخه نباشد.

در کشورهایی که به‌روزرسانی در دسترس است، کاربران Galaxy Tab Active 4 Pro می‌توانند با ضربه زدن روی اعلان پس از باز شدن آن یا با باز کردن برنامه تنظیمات در تبلت، دسترسی به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب» آن را دانلود کنند.

در اخباری مرتبط گوشی هوشمند گلکسی اس 23 سامسونگ یک معامله باورنکردنی به طور انحصاری در چین دریافت کرده است. مشتریان در چین می توانند از تخفیف تا 800 یوان ( 115 دلار) برای خرید Galaxy S23، همراه با یک جفت هدست Galaxy Buds2 و سایر موارد رایگان استفاده کنند.

سامسونگ Galaxy S23 ابتدا ماه فوریه در چین با برچسب قیمت 5699 یوان (823 دلار) برای نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شد. با این حال، مشتریان اکنون می توانند دستگاه را با قیمت بسیار کمتر 4899 یوان ( 708 دلار) برای همان نوع خریداری کنند. این دستگاه در حال حاضر با 800 یوان تخفیف از طریق پلتفرم تجارت الکترونیک JD.com چین ارائه می شود.

برای استفاده از این پیشنهاد، کاربران می توانند ابتدا یک کوپن تخفیف 300 یوانی ( 43 دلار) از حساب Jingdong خود جمع آوری کرده و آن را با یک کوپن تخفیف پرداخت 500 یوان (72 دلار) یکی کنند.

بیشتر بخوانید  پرچمداران جدید شرکت سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 رونمایی خواهند شد

با ترکیب هر دو کوپن، مشتریان می توانند نسخه 8 گیگابایت رم+ 256 گیگابایتی حافظه داخلی را فقط با 4899 یوان در طول این پیشنهاد محدود خریداری کنند. علاوه بر این، کاربرانی که دستگاه را در طول این معامله خریداری کنند، یک هدست سامسونگ Galaxy Buds2 رایگان به ارزش 599 یوان (86 دلار)، یک شارژر موبایل 45 واتی سامسونگ به ارزش 149 یوان (21 دلار) و یک سال بیمه آسیب دیدگی صفحه نمایش به ارزش 167 یوان دریافت خواهند کرد. (24 دلار).

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار پچ امنیتی جدید برای تبلت Galaxy Tab Active 4 Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *