انتشار تصویر رندر رسمی از Xiaomi 12 Ultra

انتشار تصویر رندر رسمی از Xiaomi 12 Ultra

Xiaomi 12 Ultra مدتی است که در اینترنت شایعاتی پیرامون آن منتشر می شود و حال در نزدیکی رونمایی، تصویر رسمی این جانشین برجسته Mi 11 Ultra آشکار شد. دستگاهی که با قیمتی بالاتر از سایر اعضای شیائومی 12 راهی بازار می شود.

پوستر تبلیغاتی جدید توسط کاربر Shadow Leaks در توییتر به اشتراک گذاشته شده است، پوستر نسبتاً خوب طراحی شده، همچنین شبیه به تصاویر رندری است که تاکنون منتشر شد. این گوشی یک شیائومی 12 اولترا سفید رنگ با ماژول بزرگ مربعی در عقب است که یک ماژول دایره‌ای بزرگ درون آن جای گرفت.

سه لنز و یک فلاش LED در عقب قرار دارد و برجستگی نسبتا ضخیمی به چشم می خورد. این برآمدگی مستطیل شکل، تمام عرض شیائومی 12 اولترا را در بر می گیرد. ماژول داخلی همچنین دارای متنی است که برخی از مشخصات دوربین مانند زوم 120 برابر را نشان می دهد. در گوشه سمت راست بالا، یک برچسب قرمز رنگ نشان می دهد که سیستم دوربین به طور مشترک با لایکا توسعه می یابد.

توییت دیگری توسط همین افشاگر به مشخصات کلیدی Xiaomi 12 Ultra اشاره می کند. از مشخصات کلیدی شیائومی 12 اولتر به صفحه نمایش 6.73 اینچی E5 AMOLED با وضوح 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد. نمایشگر این دستگاه از فناوری LTPO 2.0 برخوردار بوده و دوربین عقب سه گانه 50/48/48 مگاپیکسلی با فناوری OIS و زوم 120 برابری هم تدارک دیده شد.

در بخش سخت افزاری، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس ساخت TSMC وجود خواهد داشت که در کنار باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی قرار می‌گیرد. این گوشی همچنین دارای اسپیکرهای استریو و استاندارد IP68 مقاومت در برابر آب است. گذشته از آن با سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13 دردسترس قرار خواهد گرفت.

در اخباری مرتبط پس از تایید وجود Xiaomi 12 Ultra، این دستگاه اکنون به طور رسمی وارد مرحله بعدی شده و بزودی باید شاهد رونمایی آن باشیم. طبق جدیدترین گزارش بدست آمده محصول آینده شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس قدرت می گیرد.

این خبر از افشاگر محبوب چینی، Digital Chat Station در Weibo منتشر شده است. در پست Weibo، آنها اشاره کردند که Xiaomi L2S با شماره مدل 2206122SC از چیپست معرفی نشده Qualcomm SM8475 استفاده می کند. فاش کننده همچنین نشان داده تاریخ عرضه دستگاه در سه ماهه سوم سال 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن قیمت سری Xiaomi 13T

برای کسانی که نمی‌دانند، در گزارش قبلی آمده که شیائومی L2S به عنوان Xiaomi 12 Ultra در پایگاه داده IMEI دیده شد و چیپست Qualcomm SM8475 جانشین Qualcomm SM8450 است. شایعه شده که کوالکام SM8475 در واقع همان اسنپدراگون 8 نسل 1+ نامیده می شود و انتظار می رود به جای لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ از لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC بهره ببرد.

شرکت شیائومی تصمیم گرفته مدل اولترا را به عنوان یک گزینه قدرتمند و شگفت انگیز در آینده معرفی کند. به هر حال باید منتظر ماند تا بزودی شیائومی 12 اولترا را شاهد باشیم. در اخباری مرتبط انتظار می رود شیائومی به زودی شیائومی 12 اولترا را معرفی کند و اخیراً اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شده است. آخرین بار، افشاگر مطرح DigitalChatStation فاش کرد که این گوشی ممکن است تنظیمات دوربین مشابهی با مدل قبلی خود داشته باشد. اکنون، او افشا می‌کند که از سیستم دوربین چهارگانه شایعه شده آن، یکی از لنزها یک حسگر پریسکوپ 5 برابری خواهد بود.

اگر Xiaomi 12 Ultra یک لنز تله فوتو پریسکوپ 5 برابری داشته باشد، از اولین گوشی هایی خواهد بود که با چنین ویژگی راهی بازار خواهد شد. پیش از این، منبع اطلاعاتی فاش کرده بود که تقریباً هیچ گوشی در بازار محدوده زوم خوبی در مورد سنسورهای تله فوتو وجود ندارد. اکثر دستگاه ها مانند OnePlus 10 Pro که اخیراً منتشر شده است، به حداکثر زوم اپتیکال 3x تا 3.3x مجهز هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر رسمی از Xiaomi 12 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *