گیفت کارت استیم چیست

گیفت کارت استیم چیست

استیم پلتفرم آنلاین خرید بازی‌های رایانه شخصی بوده که افراد می‌توانند با مراجعه به آن بازی رایانه‌ای موردنظر خود را به سادگی خریداری کنند. البته خرید بازی از ایران امر ساده‌ای نیست زیرا بازیکنان دسترسی به ویزا یا مسترکارت ندارند تا بتوانند عملیات خرید بازی را به شکل ساده انجام دهند، از این رو می‌توان با خرید گیفت کارت استیم از بازی موردنظر برخوردار شد.

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده بازی‌های ویدئویی نظیر یوبیسافت، الکترونیک آرتز، بتسدا و بسیاری دیگر نسخه رایانه شخصی عناوین خود را علاوه بر پلتفرم آنلاین خود، در شبکه استیم نیز منتشر می‌کنند. ناگفته نماند عناوین مک، لینوکس و پی سی را می‌توان از طریق این شبکه یا پلتفرم آنلاین گسترده خریداری کرد.

گذشته از آن برخی بازی‌ها که توسط شرکت‌های مستقل تولید می‌شوند در دو مرحله ارائه می‌شوند که شامل نسخه دسترسی اولیه و دیگری نسخه نهایی می‌شود. به طور کلی از طریق استیم می‌توان عناوین گوناگونی را برای رایانه شخصی خود خریداری کنید که می‌تواند یک بازی از ناشر بزرگ باشد یا یک عنوان از استودیو مستقل.

بنابراین تفاوتی در نوع بازی وجود ندارد و صورت خرید همه عناوین در استیم یکسان است و اختلافی را مشاهده نخواهید کرد. از ویژگی‌های کلیدی استیم باید به ایجاد ارتباط از طریق شبکه اجتماعی، چت تصویری و صوتی آنلاین، انجام بازی‌های آنلاین و گروهی، ذخیره سازی ابری داده و غیره اشاره کرد.

در واقع باید استیم را پایگاه خرید بازی برای گیمرها می‌توان دانست که انبوهی از عناوین را در خود جای داده و یک مارکت پلیس گیم محسوب می‌شود. ناگفته نماند شرکت والوو به عنوان طراح و سازنده پلتفرم استیم سعی کرده امنیت بالایی را در این شبکه ایجاد کند تا از هک حساب گیمرها جلوگیری شود.

بنابراین اگر به دنبال ساخت حساب استیم هستید تا از آن بهره گیرید، در زمینه امنیت سطح بالایی قرار دارد. درباره گیفت کارت استیم باید بیان داشت که این گیفت یکی از امکانات استیم برای بازیکنان بوده تا بتوانند عناوین مختلفی را از طریق فروشگاه استیم خریداری کنند، بدون آن که از کارت خود هیچ مبلغی را پرداخت نمایند.

یکی از ساده‌ترین و بهترین روش شارژ حساب استیم شما، همین روش است که کمک می‌کند به آسانی هر بازی را از طریق فروشگاه موردنظر تهیه کنید، بدون آن که شاهد موانعی باشید. از مواردی که محبوبیت گیفت کارت استیم را دوچندان کرد، عدم داشتن محدودیت مکانی بوده که موجب شده تا والو گیفت کارت کاربردی رو در اختیار مشتریان قرار دهد.

بیشتر بخوانید  گیفت کارت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گیفت کارت استیم چیست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *