انتشار جزئیاتی تازه از گوشی پوکو C55

انتشار جزئیاتی تازه از گوشی پوکو C55

POCO به تازگی تاریخ عرضه مدل جدید گوشی هوشمند C55 خود را در هند اعلام کرده است. این شرکت به تازگی تایید کرده بود که این گوشی وارد بازار هند خواهد شد و اکنون، تاریخ عرضه رسمی آن نیز مشخص شده است.

طبق آخرین توییت رسمی، سازنده چینی گوشی های هوشمند در حال برنامه ریزی برای عرضه POCO C55 جدید در تاریخ 21 فوریه 2023 در هند است. برای کسانی که نمی دانند، این یک گوشی ارزان قیمت است و بخشی از گوشی های هوشمند سری C این شرکت خواهد بود. بر اساس آنچه تاکنون در مورد گوشی آینده می دانیم، انتظار می رود C55 از یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی استفاده کند. این ماژول جزیره دوربین بزرگی خواهد داشت که یک اسکنر اثر انگشت در پشت نیز برای امنیت بیشتر در خود جای داده است.

علاوه بر این، تیزرهای قبلی به طراحی چرمی مانند پنل پشتی نیز اشاره کرده اند. این شرکت هنوز جزئیات دقیق تری را در مورد C55 فاش نکرده است، اگرچه گمان می رود این مدل یک نسخه تغییر نام تجاری از Redmi 12C باشد، اما با طراحی عقب جدید. به این معنی که مشخصات داخلی اگر یکسان نباشد احتمالا مشابه است. Redmi 12C در ماه ژانویه در چین عرضه شد و دارای صفحه نمایش 6.71 اینچی HD+ و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو است.

زیر کاپوت آن به تراشه هلیو G85 مدیاتک مجهز شده است که با حداکثر 6 گیگابایت رم جفت می شود. دوربین اصلی در پشت یک لنز 50 مگاپیکسلی است که با یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی جفت می شود. یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی دستگاه را تغذیه می کند اما از شارژ استاندارد 10 واتی پشتیبانی می کند. بنابراین برای اطلاعات بیشتر همراه باشید، زیرا ما هر تیزر یا لو رفتن دیگری را قبل از عرضه رسمی آن پوشش خواهیم داد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیاتی تازه از گوشی پوکو C55

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *