لپ تاپ کروم بوکی ایسوس Chromebook CR11 معرفی شد

لپ تاپ کروم بوکی ایسوس Chromebook CR11 معرفی شد

ایسوس به تازگی مجموعه کروم بوک های ارزان قیمت خود را به روز کرده است. این نوت‌بوک‌های جدید برای اهداف آموزشی طراحی شده‌اند و شامل مدل‌های جدید Chromebook CR11 و CR11 Flip هستند که هر دو بر اساس پردازنده‌های Intel Alder Lake N هستند.

مدل‌های جدید کروم‌بوک سازنده رایانه‌های شخصی تایوانی دارای نمایشگر ۱۱.۶ اینچی HD هستند. CR11 (CR1102C) دارای یک پردازنده Intel N200 است که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه eMMC جفت شده است. از سوی دیگر، Chromebook CR11 Flip (CR1102F) یک مدل چرخشی با پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی، یک قلم قابل تنظیم و یک لولا 360 درجه است. هر دو لپ‌تاپ همچنین دارای ساختار مطالعاتی با سپرهای لاستیکی، صفحه‌کلیدهای مقاوم در برابر ریزش، ضد افت تست شده MIL-STD-810H و طراحی مقاوم در برابر ضربه هستند.

نوت‌بوک‌های جدید همچنین به‌عنوان یک پیشنهاد قابل حمل برای متخصصان فناوری اطلاعات ساخته شده‌اند و لپ‌تاپ‌های جدید ایسوس را با طراحی ماژولار عرضه کرده‌اند که تعویض اجزایی مانند پد لمسی، صفحه‌نمایش و صفحه‌کلید را در عرض چند دقیقه آسان‌تر می‌کند. هر دو ایسوس Chromebook CR11 و CR11 Flip با دو درگاه USB 3.2 Gen 1 Type C به همراه درگاه USB 3.2 Gen 1 Type A، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت microSD عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به وای فای 6، بلوتوث 5.1، باتری 50 وات ساعتی و آداپتور برق 45 واتی USB Type C اشاره کرد.

هر دو مدل دارای یک وب کم 720p با شاتر حریم خصوصی هستند، اگرچه مدل CR11 Flip همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی جهانی در بالای صفحه کلید ارائه می دهد. بنابراین وقتی صفحه کلید را به لطف لولای 360 درجه بر می‌گردانید، می‌توانید مانند تبلت ویدیو یا عکس بگیرید. CR11 همچنین می تواند قلم را در داخل بدنه قرار دهد که یک خرید اختیاری است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ جدید ایسوس ROG Strix Scar 15 در راه است

نظرات در مورد : لپ تاپ کروم بوکی ایسوس Chromebook CR11 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *