انتشار تصویر شماتیکی گوشی Reno10 Pro+ اوپو

انتشار تصویر شماتیکی گوشی Reno10 Pro+ اوپو

گوشی های Reno9 در اواخر نوامبر در چین معرفی شدند و این شرکت در حال حاضر روی سری بعدی Reno10 کار می کند. Digital Chat Station فاش‌کننده، شماتیک‌های یک گوشی هوشمند را منتشر کرده است که ادعا می‌کند اوپو Reno10 Pro+ است، قدرتمندترین خط تولید نهایی.

اگر این تصویر درست باشد، نشان می‌دهد که سری میان‌رده‌های اوپو دارای یک گوشی هوشمند با لنز پریسکوپ هستند، در حالی که طراحی کلی از جزیره مربعی شکل در گوشه بالا سمت چپ دور می‌شود.

این تصویر یک صفحه نمایش مسطح با یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی نشان می دهد. در پشت، سه دوربین در یک جزیره بیضی شکل وجود دارد – دو دوربین عکاسی با لنزهای استاندارد و یکی با پریسکوپ در پایین، درست در کنار مارک تار “Powered by MariSilicon”.

انتشار تصویر شماتیکی گوشی Reno10 Pro+ اوپو

گوشی های هوشمند Reno برای پایین نگه داشتن قیمت از دوربین تله فوتو مناسب چشم پوشی می کنند. اگر در پشت میدان، چیزی جز یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود نداشته باشد، ممکن است شاهد باشیم که اوپو وضعیت را به همین شکل حفظ کند، درست مانند کاری که شیائومی با Redmi K60 و Redmi K60 Pro انجام داد.

سری Reno در یک بازه زمانی پنج تا شش ماهه عرضه می‌شود، به این معنی که اوپو Reno10 Pro+ را زودتر از آوریل نخواهیم دید. زمان کافی برای دانستن اینکه آیا این تصویر حقیقت دارد یا فقط بخشی از تخیل افشاگر است، وجود دارد. بهتر است به انتظار ادامه داد تا مشخص شود برنامه شرکت چینی اوپو برای معرفی گوشی هوشمند آینده چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آشکار شدن اطلاعات گوشی اوپو A38 قبل رونمایی

نظرات در مورد : انتشار تصویر شماتیکی گوشی Reno10 Pro+ اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *