دستبند تناسب اندام Amazfit Band 7 بزودی از راه می رسد

دستبند تناسب اندام Amazfit Band 7 بزودی از راه می رسد

Amazfit سازنده دستبندهای هوشمند شیائومی است. بنابراین، عجیب نیست که مدل جدید Band 7 آن بسیار شبیه به Xiaomi Band 7 Pro باشد. اما در واقع، این یک کپی از یکی دیگر از محصولات شیائومی بوده که بزودی از راه می رسد.

Amazfit Band 7 در حال حاضر وارد برخی بازارها شده است. در ایالات متحده، قیمت این محصول شیائومی تنها 50 دلار بوده و گزینه گران متی نیست. Band 7، مانند همتای خود شیائومی، بسیار بزرگتر از دستبندهای هوشمند معمولی است، اما Band 7 در نسخه Amazfit کوچکتر از Band 7 شیائومی تلقی می شود. صفحه نمایش دارای ساختار مورب و سایز 1.47 اینچی بوده که در مقابل سایز 1.64 اینچ مدل رقیب بیشتر محسوب می شود.

در حقیقت این یک پنل AMOLED با وضوح 198 در 368 پیکسل خواهد بود. در حالت متوسط ​​کاربری، عمرباتری 18 روزه محیا بوده و در حالت صرفه جویی مصرف انرژی تا 28 روز افزایش می‌یابد.

این ردیاب مبتنی بر حسگر BioTracker 3.0 PPG است که وظیفه ردیابی ضربان قلب، عملکرد پالس اکسیمتر و غیره را بر عهده دارد. این ردیاب همچنین قادر به ردیابی خواب، 120 نوع فعالیت ورزشی، ارائه بیش از 50 صفحه ساعت و چندین گزینه رنگی است. البته استاندارد حفاظت از آب هم وجود دارد.

 Amazfit Band 7 شبیه شیائومی بند 7 پرو خواهد بود، اما در واقع یک کپی از Redmi Smart Band Pro محسوب شده که در اکتبر سال گذشته وارد بازار شد. در اخباری مرتبط موتورولا تنها شرکتی نیست که روی گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی کار می‌کند و به تازگی کاربر Digital Chat Station ویبو گزارش می‌دهد که گوشی با سنسور 200 مگاپیکسلی، چیپست Snapdragon 8+ Gen 1، نمایشگر 120 هرتزی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

در حالی که فاش کننده به ارائه افشاگری های خود می پردازد، برخی پیش بینی می کنند که این مدل یکگوشی شیائومی، به ویژه Redmi K50S Pro خواهد بود. در سوی دیگر گفته شده که ممکن است به جای آن، شیائومی 12 تی پرو معرفی شود.

سنسوری از نوع ISOCELL HP1 سامسونگ یا ISOCELL HP3 خواهد بود. هر دو دارای رزولوشن 200 مگاپیکسل هستند، اما تفاوت در فرمت اپتیکال و اندازه پیکسل بوده که به ترتیب 1/1.22 اینچ و 0.64 میکرومتر و 1/1.4 اینچ و 0.56 میکرومتر می باشد.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی شیائومی بلک شارک 2 پرو

موتورولا از HP1 بزرگ‌تر استفاده می‌کند و اوایل امروز نمونه‌ای از دوربین را منتشر کرد، که نشان می‌دهد حسگر با فعال‌سازی 4 در 1 پیکسل چه کاری می‌تواند انجام دهد و این هنوز یک عکس 50 مگاپیکسلی است. هنوز مشخص نیست که شیائومی کدام سنسور را انتخاب خواهد کرد. با توجه به چیپست پریمیوم 8+نسل 1، البته استفاده از HP1 منطقی تر است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. در دیگر خبرها در اوایل سال جاری، تلویزیون شیائومی ES Pro با صفحه نمایش 86 اینچی در چین معرفی شد. اکنون این شرکت تلویزیون جدید را در سایزهای مختلف عرضه کرده است که شامل مدل های 55 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستبند تناسب اندام Amazfit Band 7 بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *