گوشی Honor Magic5 با شارژ 66 واتی

گوشی Honor Magic5 با شارژ 66 واتی

لیست جدیدی از Honor Magic5 تأیید کرده است که این تلفن هوشمند از شارژ 66 واتی پشتیبانی می کند. Honor Magic5 دارای یک شارژر همراه است که سرعت شارژ سریع تا 66 وات را ارائه می دهد. لیست Honor Magic5 در آژانس 3C چین بود.

طبق لیست گواهی، سازنده محصول به نام Honor Device Co. Ltd که متقاضی نیز می باشد ذکر شده است. این محصول در لیست تلفن همراه دیجیتال 5G با مدل PGT-ANDO قرار گرفته است. تاریخ صدور گواهینامه 02-02-2023 بود.

طبق معمول، این گواهینامه ها به یک راه اندازی قریب الوقوع اشاره دارد. پیش از این اعلام شده بود که سری Magic5 در تاریخ 27 فوریه رونمایی خواهد شد.

سری Magic5 شامل Magic5، Magic5 Lite، Magic5 Pro و Magic5 Ultimate است. سرعت شارژ 66 وات ذکر شده در گواهینامه می تواند پایه باشد و این می تواند به 100 وات برسد. مدل وانیلی این سری همان شارژ 66E را مانند Magic4 ارائه می دهد. سری Honor Magic5 اواخر این ماه رونمایی خواهد شد. Magic5 در جریان MWC در بارسلون اسپانیا در کانون توجه قرار خواهد گرفت.

همانطور که قبلاً شایعه شده بود، Magic5 Lite می تواند از چیپست اسنپدراگون 695 استفاده کند. سایر مدل‌های این مجموعه با چیپست ممتاز اسنپدراگون 8 نسل 2 عرضه می‌شوند. طبق شایعات قبلی، مدل های برتر این خط نیز دارای دوربین 50 مگاپیکسلی خواهند بود. هیچ گزینه رنگ مشخصی برای Magic5 وجود ندارد، اما ما انتظار داریم حداقل انواع سبز و مشکی را داشته باشیم.

با شتاب گرفتن در راه اندازی آن، جزئیات بیشتری در مورد سری Honor Magic5 ظاهر می شود. برخی از این جزئیات شامل اطلاعات قیمت و در دسترس بودن جهانی است. Honor امیدوار است که Magic5 در چین، اروپا و سایر بازارها مورد استقبال خوبی قرار گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی آنر Magic4 Lite

نظرات در مورد : گوشی Honor Magic5 با شارژ 66 واتی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *