انتشار تصویر زنده گوشی POCO X5

انتشار تصویر زنده گوشی POCO X5

POCO برای عرضه سری POCO X5 در بازار آماده است. مرحله راه اندازی تمام شده است و رویداد در 6 فوریه 2023 به صورت زنده برگزار می شود. این مجموعه شامل دو گوشی هوشمند خواهد بود. POCO X5 و POCO X5 Pro. مدل رده بالا از چیپست کوالکام Snapdragon 778G 5G بهره می برد. به هر حال، تصاویر واقعی از POCO X5 5G آینده پیش از عرضه رسمی به بیرون درز کرده است. تصاویر فاش شده ظاهر و فرم کامل دستگاه را نشان می دهد.

با توجه به تصاویر لو رفته از دستگاه آینده POCO X5 5G، تصاویر دستگاه را در رنگ مایل به سبز نشان می دهند. قسمت پشتی با روکش مات و یک جزیره دوربین بزرگ در سمت بالا ارائه می شود. برآمدگی دوربین و نام تجاری POCO به صورت عمودی در جزیره دیده می شود. محفظه دوربین در مقایسه با دستگاه Redmi K50i بسیار شبیه است. سه لنز دوربین مختلف به شکل مثلث به همراه یک چراغ LED را در خود جای داده است. نام تجاری 48 مگاپیکسلی نیز در داخل دست انداز دیده می شود. این تصاویر توسط Marquim dos eletrônicos (یک فروشگاه تلفن در برزیل) در اینترنت به بیرون درز کرده است.

انتشار تصویر زنده گوشی POCO X5

پس این همه تصاویر فاش شده در مورد دستگاه بود. با توجه به مشخصات، شایعات و اطلاعات زیادی در مورد مشخصات دستگاه در حال حاضر در اینترنت منتشر شده است. ظاهراً این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی SuperAMOLED با رزولوشن FullHD+ 2400*1080 پیکسل و پشتیبانی از نرخ تازه سازی بالا تا 120 هرتز خواهد بود. این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 695 5G بهره می برد. در مورد دوربین ها، سه لنز مختلف در پشت وجود خواهد داشت: یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی. یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

این دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و شارژ سریع سیمی 33 واتی را فعال می کند. این گوشی هوشمند در تاریخ 6 فوریه 2023 در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. از سوی دیگر، مدل POCO X5 در هند در دسترس نخواهد بود. در عوض، گوشی هوشمند POCO X5 Pro در هند عرضه خواهد شد. این ما را به پایان بحث ما در مورد تصویر لو رفته POCO X5 می رساند.

بیشتر بخوانید  گوشی POCO X5 و افشا مشخصات آن

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی POCO X5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *