اپلیکیشن Health اپل، نظارت بر سلامت را به راحتی در دسترس کاربران قرار می دهد

اپلیکیشن Health اپل، نظارت بر سلامت را به راحتی در دسترس کاربران قرار می دهد

اگر کاربر آیفون هستید و از آن دسته افرادی بوده که می‌خواهید سلامت خود را به طور معمول بررسی کنند، اپل یک پلتفرم مناسب برای شما دارد. اپلیکیشن Health اپل با هدف امکان نظارت، تجزیه و تحلیل اطلاعات سلامتی به کاربران ایجاد شده است.

ماد در مورد برخی از ویژگی های مفید این برنامه صحبت خواهیم کرد که می تواند به حفظ سلامت شما کمک زیادی کند. برنامه «Health» اطلاعات مربوط به سلامتی و تناسب اندام شما را از آیفون، حسگرهای داخلی اپل واچ، دستگاه‌های ثالث سازگار و برنامه‌هایی که از HelathKit استفاده می‌کنند، جمع‌آوری می‌کند.

این برنامه حریم خصوصی را حفظ کرده و داده های سلامتی شما را ایمن نگه می دارد. این اپ همچنین نکات برجسته را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا جنبه های مهم حفظ سلامت خود را اولویت بندی کنید. خواب، قدم ها، موارد حیاتی و غیره را پوشش می دهد.

گذشته از آن اپ دارای گزینه جمع آوری اطلاعات نظارت شده از بسیاری برنامه ها همچون مدیتیشن تا تناسب اندام است. اگر از هر نوع دارویی استفاده می کنید و برای مدیریت آنها مشکل دارید، Health مدیریت و ردیابی آنها را برای شما آسان تر می کند. این امکان ایجاد یک بصری سفارشی را فراهم می کند که به خاطر سپردن داروهای خود برای کاربر آسان تر می شود.

سیستم یادآوری برنامه بسیار راحت است و امکان به اشتراک گذاری اطلاعات را با مراقبین و عزیزان شما ارائه می دهد. همچنین می توان از گزینه نظارت و مراقبت از برنامه خواب آنها استفاده کرد. با استفاده از اپل واچ می توانید میزان اکسیژن خون، ضربان قلب، مدت زمان خواب، تعداد تنفس خواب و غیره را ردیابی کنید.

iOS 16 به طور خاص به افراد امکان می دهد ضربان قلب و تعداد تنفس خواب خود را با نمودارهای مقایسه و بسیاری موارد دیگر مشاهده کنند. این برنامه و iOS 16 خدمات و گزینه‌های نظارت بر سلامت بیشتری را ارائه می‌کنند و به موارد بالا محدود نمی‌شوند. به عنوان یک کاربر دستگاه آیفون و اپل، سعی کنید از مزایای این خدمات نهایت بهره را ببرید.

در اخباری دیگر شرکت اپل بزودی سری آیفون 15 موردانتظار را معرفی خواهد کرد. این خانواده مدل های مختلفی دارد که باید به نسخه استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس اشاره داشته باشیم. به تازگی تصویری از چهار مدل خانواده آیفون 15 در قالب طرح رندر منتشر شد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر پنل جلو آیفون 14 پرو اپل

مشخص نیست این تصویر طرح نهایی سری آیفون 15 را نشان می دهد یا خیر. اما آنچه پیدا بوده سری آینده در مدل های پلاس و استاندارد تغییر بیشتری پیدا خواهد کرد و مدل های پرو در بخش دوربین تغییر طراحی پیدا می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپلیکیشن Health اپل، نظارت بر سلامت را به راحتی در دسترس کاربران قرار می دهد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *