انتشار تصویر زنده هدفون اپل Beats Studio Buds+

انتشار تصویر زنده هدفون اپل Beats Studio Buds+

ظاهرا اپل در حال آماده شدن برای معرفی ایربادز جدید Beats در 18 می است. Beats Studio Buds+ برای اولین بار ماه می در iOS 16.4 Release Candidate مشاهده شد. سپس مدتی بعد گواهی IMDA را دریافت کرد و همچنین با مشخصات کلیدی در لیست آمازون پدیدار گشت. در حالی که ما منتظر یک رونمایی رسمی هستیم، جانشین Beats Studio Buds اکنون در سایت صدور گواهی NCC با تصاویر زنده جدید رویت شد.

اپل Beats Studio Buds+ با طراحی شبیه به نسخه اصلی که در سال 2021 معرفی شد، در وب سایت گواهی NCC رویت گشته است. این هدفون طراحی داخل گوش با نوک گوش سیلیکونی برای ارگونومی بهتر دارد. به نظر می رسد هدفون دارای طراحی کوچک و سبک بدون ساقه بوده که قلاب های گوش را از دست می‌دهد. هر دو هدفون دارای بریدگی برای میکروفون هستند.

دو هدفون همراه با بسته Beats دارای شماره مدل های مشخصی هستند: سمت چپ دارای برچسب A2782 و سمت راست دارای برچسب A2781. علاوه بر این، بسته شامل یک کیس شارژ با شماره مدل A2780 است. کیس شارژ با طراحی بیضی شکل عرضه می شود و لوگوی Beats را در جلوی خود نمایش می دهد.

طبق لیست اخیر آمازون، Beats Studio Buds+ با باتری شارژی که شامل USB-C می شود، تا 36 ساعت بهبود یافته است. مدل پیشین، آخرین نسل مدل 32 ساعت زمان پخش را ارائه می دهد. همچنین انتظار می‌رود هدفون‌ جدید دارای میکروفون‌های ارتقا یافته با سایز 3 برابر بزرگ‌تر و هواکش جدید برای بهبود فشار گوش باشند. Beats ادعا می کند که Studio Buds+ جدید 1.6 برابر حذف نویز فعال تر، همراه با حالت شفافیت تا 2 برابر بهبود یافته ارائه می دهد.

انتشار تصویر زنده هدفون اپل Beats Studio Buds+

در اخباری مرتبط ریسی با پردازنده های خود همچنان به ایجاد طوفان در بازار رایانه ادامه می دهد. این شرکت عملکرد و کارایی را با هم ترکیب می کند و ترکیبی عالی فراهم می‌آورد و به موفقیت بزرگی دست می یابد. بسیاری از مردم انتظار داشتند که این موفقیت به زودی با پردازنده های M3 ادامه یابد. با این حال، اگر شایعات صحت داشته باشند، ممکن است اینطور نباشد. به نظر می رسد که مک ها و آیپدهای مورد انتظار اپل مجهز به چیپ M3 ممکن است تا سال 2024 وارد بازار نشوند.

بیشتر بخوانید  انتشار رندرهای جدید از گوشی iPhone 15 Pro

مک‌ها و آی‌پدهای مورد انتظار اپل مجهز به M3 ممکن است تا سال 2024 وارد بازار نشوند. این ادعای جدید توسط یکی از کاربران توییتر به نام @Tech_Reve که ادعا می‌کند اطلاعاتی دارد، مطرح شده است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده هدفون اپل Beats Studio Buds+

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *