انتشار تصویر زنده شیائومی 13 اولترا

انتشار تصویر زنده شیائومی 13 اولترا

شرکت شیائومی بزودی شیائومی 13 اولترا پرچمدار را معرفی می کند. تاکنون شایعات بسیاری منتشر شده و به تازگی یک تصویر تار اما زنده از شیائومی 13 اولترا دردسترس قرار گرفت.

این تصویر مشابه طراحی آن چیزی بوده که تاکنون رندرها به ما نشان دادند. بنابراین انتظار داریم چینی روز 18 آوریل چنین گوشی هوشمندی را رونمایی کنند. درباره شیائومی 13 اولترا تاکنون شایعات بسیاری دردسترس قرار گرفت.

اخیراً، مدیر عامل و بنیانگذار Lei Jun در یک پست Weibo تصویر تیزری این تلفن هوشمند را منتشر کرد. از آنجایی که Xiaomi 13 Ultra قرار است با سیستم دوربین پیشرفته نظر هر فردی را جلب کند، تیزر جدید این شرکت لوازم جانبی نوآورانه‌ای را پیشنهاد کرده که می‌تواند تجربه عکاسی حرفه ای را رقم زند. دستگیره دوربینی که در پست Weibo توسط مدیر عامل و بنیانگذار شیائومی، لی جون، معرفی شده، ممکن است به کاربران اجازه دهد تا Xiaomi 13 Ultra را به عنوان یک دوربین جایگزین ارگونومیک‌تر با شاتر تجربه کنند.

شیائومی به طور مداوم در زمینه عکاسی از گوشی های هوشمند تلاش کرده و شیائومی 13 اولترا آینده قصد دارد به این میراث ادامه دهد. انتظار می رود این دستگاه با داشتن سیستم دوربین قابل توجه، شامل چهار دوربین عقب شود که حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی 1 اینچی سونی IMX989 با دیافراگم متغیر در آن تعبیه خواهد شد.

انتشار تصویر زنده شیائومی 13 اولترا

شیائومی که بر هیجان افزوده، اکنون به یک لوازم جانبی ابداعی برای دستگیره دوربین اشاره کرده است. اگرچه این احتمال وجود دارد که پست Weibo بتواند یک تاکتیک بازاریابی خلاقانه باشد، پست Lei Jun نشان می دهد که این لوازم جانبی برای بهبود ظاهر و عملکرد دوربین مانند Xiaomi 13 Ultra طراحی شده است. به نظر می رسد دستگیره دارای یک دکمه شاتر اختصاصی است که تجربه عکاسی را ساده تر می کند.

اگر شیائومی 13 اولترا نسبت به 12 اولترا دوربین بهتری باشد، باید انتظار عملکرد قابل توجهی داشت. با این حال، طراحی بسیار اهمیت دارد و امیدواریم گوشی آینده جذاب باشد. دستگیره دوربین جدید Xiaomi 13 Ultra می تواند ارگونومی لازم را برای عکاسی حرفه ای به دنبال داشته باشد.

به هر حال باید منتظر ماند تا روز 18 آوریل با محصولات جدید این برند چینی رو به رو شویم. محصولاتی که کیفیت ساخت بالایی داشته و تجربه کاربری لذت بخشی ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید  اولین نمایشگر LCD شیائومی با نرخ 240 هرتز معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده شیائومی 13 اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *