سری محصولات ProArt ایسوس معرفی شد

سری محصولات ProArt ایسوس معرفی شد

ایسوس قبلاً تعدادی از محصولات جدید را معرفی کرده است که در CES 2023 برای گیمرها طراحی شده بودند. اکنون، این شرکت همچنین ایستگاه های کاری و مانیتورهای جدیدی را معرفی کرده است که حرفه ای های خلاق را هدف قرار می دهند. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

غول تایوانی، ProArt Station PD500TE جدید را در جریان رویداد بزرگ فناوری با مشتریان هدف حرفه‌ای‌هایی که در زمینه تولید محتوا کار می‌کنند، به نمایش گذاشته است. به غیر از طراحی خنک کننده جدید و قوی، ProArt Station جدید دارای برخی مشخصات قدرتمند نیز می باشد. در زیر کاپوت، این ایستگاه کاری می‌تواند به یک پردازنده Core i9 اینتل نسل سیزدهم و یک پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A4000 با 16 گیگابایت VRAM مجهز شود. همچنین دارای حداکثر 128 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز است.

به لطف این مشخصات دقیق، ProArt Station می‌تواند به راحتی بارهای کاری فشرده مانند ویرایش ویدیو، مدل‌سازی سه بعدی و سایر کارهای فشرده پردازشگر را نیز انجام دهد. طراحی به روز شده همچنین شامل نشانگرهای LED قابل تنظیم ASUS Lumiwiz، محافظ دکمه روشن/خاموش برای جلوگیری از خاموش شدن تصادفی و ارائه اعلان‌های ایمیل پیشرفت است. این شرکت همچنین در حال کار بر روی یک ایستگاه کاری با پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ سری GeForce RTX 40 نیز هست. آخرین ویژگی قابل توجه، ProArt Creator Hub 2.0 است که اساساً یک پورتال یک توقف است که به کاربران اجازه می دهد وضعیت سیستم را نظارت کنند، تنظیمات شخصی را تنظیم کنند و گردش کار را بهینه کنند.

سری محصولات ProArt ایسوس معرفی شد

جدا از ProArt Station جدید، ایسوس مانیتورهای جدیدی را نیز عرضه کرده است که برای حرفه ای های خلاق ساخته شده اند. مانیتورهای جدید بخشی از نمایشگرهای ProArt این برند هستند و در انواع و اندازه های مختلف عرضه می شوند:

اولین مدل، ProArt Display OLED است که همانطور که از نام آن پیداست، پنل RGB Stripe OLED را ارائه می دهد. صفحه نمایش 31.5 اینچ است و وضوح 4K، 700 نیت حداکثر روشنایی، 99 درصد طیف رنگی DCI P3 و کنتراست بالا و HDR را نیز ارائه می دهد. این مدل دارای پوشش آلومینیومی درجه یک و پایه فشرده است. این یک پشتیبانی کالیبراسیون سخت افزاری با نام ProArt Color Center ارائه می دهد که به آسان تر کردن کالیبراسیون رنگ و سایر تنظیمات کمک می کند.

بیشتر بخوانید  سری Zenfone 9 ایسوس در تاریخ 28 جولای معرفی می شوند

تنها یک مدل با پنل OLED وجود دارد، در حالی که نمایشگر ProArt دیگر دارای پنل‌های LCD است و در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود. مدل اول یک مدل 27 اینچی با وضوح 4K و پشتیبانی از HDR است. علاوه بر این، این مدل نیز Calman Verified صفحه نمایش است که 99 درصد طیف رنگی گسترده DCI P3 و 99 درصد پوشش Adobe RGB را ارائه می دهد. از نظر طراحی نیز 30 درصد باریکتر از مدل قبلی خود است.

سایر ویژگی ها شامل USB Type C، DisplayPort، انتقال اطلاعات فوق سریع و انتقال برق 96 واتی از طریق یک کابل است. این مدل همچنین در نوع کوچکتر 24 اینچی و همچنین مدل 32 اینچی ProArt Display نیز ارائه می شود. همه این مدل ها با پایداری ساخته شده اند و هر سه مانیتور مطابق با استانداردهای جهانی محیط زیست هستند زیرا از 85 درصد پلاستیک PCR ساخته شده اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری محصولات ProArt ایسوس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *