گوشی Galaxy A23 سامسونگ به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز است

گوشی Galaxy A23 سامسونگ به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز است

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه مدل های جدید سری گلکسی A در سال 2022 است. ما در چند روز گذشته با این دستگاه ها آشنا شده ایم. یک گزارش جدید اکنون جزئیاتی را در مورد گلکسی A23 آینده فاش کرده است.

طبق گفته گلکسی کلاب، سامسونگ جانشین گلکسی A22 را در قالب گلکسی A23 عرضه خواهد کرد. درست مانند نسل قبلی، گوشی جدیدتر در هر دو نوع 4G و 5G در دسترس خواهد بود.

این رسانه می گوید که این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. اگر نمی دانید، انتظار می رود گلکسی A13 نیز با همین دوربین عرضه شود. متأسفانه، چیز دیگری در مورد گلکسی A23 منتشر نشده است. از این رو، ما مشتاقانه منتظریم تا در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد جانشین گلکسی A22 به صورت افشا و گواهینامه کسب کنیم.

سامسونگ گلکسی A22 که امسال معرفی شده در مدل های 4G و 5G عرضه شد. دو مدل از بسیاری جهات با یکدیگر تفاوت دارند، اگرچه طراحی و نام تقریباً مشابهی دارند. همین امر می‌تواند برای گلکسی A23 اتفاق بیافتد، با این حال، تا کنون هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشد. از نظر ارزش، نسخه 4G گلکسی A22 در کل گوشی بهتری بوده و نسخه 5جی فاقد برخی ویژگی لازم است.

سامسونگ سعی کرده با حذف ویژگی های جذاب نسخه 5جی، آن را به گزینه نه چندان جالبی تبدیل نمود. کره ای ها درصدد هستند محصولی را عرضه بازار کند که مشخصات کلیدی قابل قبولی دارد. مدل جدید که به عنوان گوشی Galaxy A23 شناخته می شود، میان رده ای برجسته است که می تواند نظر همگان را جلب کند. همچنین انتظار داریم طراحی بهبودیافته نسبت به قبل پیدا کند.

از مشخصات کلیدی گلکسی A22 باید به صفحه نمایش 6.4 اینچی 720×1600 پیکسل Super AMOLED HD+ با نرخ نوسازی 90 هرتز، باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 10واتی، دوربین عقب 48 مگاپیکسلی اصلی به همراه سه حسگر 8/2/2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی، پردازنده هلیو جی 80 مدیاتک با تراشه گرافیکی Mali-G52 MC2، حافظه رم 6 یا 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی یا 64 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

انتظار داریم نسل جدید ارتقا قابل قبولی نسبت به نسل فعلی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  آپدیت امنیتی ماه سپتامبر برای Galaxy A14 منتشر شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A23 سامسونگ به دوربین 50 مگاپیکسلی مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *