گوشی ریلمی GT Neo3 Naruto Edition معرفی شد

گوشی ریلمی GT Neo3 Naruto Edition معرفی شد

آخرین همکاری Realme با سری انیمیشن نمادین Naruto است و ما نسخه محدود GT Neo3 را با الهام از شخصیت شناخته شده دریافت می کنیم. مشخصات این گوشی با نسخه شارژ 150 واتی GT Neo3 یکسان است، در حالی که بسته بندی و ظاهر مطابق با این موضوع خاص تدارک دیده شده است.

این گوشی دارای رنگی عمدتاً نارنجی ب.ئخ که با عناصر سیاه ترکیب شده در حالی که جزیره دوربین از فلز ساخته شده و هدبند ناروتو به تم بدنه است. Realme همچنین با یک جعبه اسکرول مخصوص شامل گوشی، یک قاب مخصوص، یک پین اجکتور سیم کارت ناروتو، آداپتور شارژ 150 واتی و کابل و یک پاوربانک 10000 میلی‌آمپر ساعتی با تم ناروتو با شارژ سریع 33 واتی، اطمینان حاصل کرد که بسته‌بندی ایده آلی ارائه می کند. این گوشی همچنین با تصاویر پس زمینه ناروتو، آیکون ها، صداها و یک انیمیشن شارژ ویژه همراه است.

Realme GT Neo3 Naruto Edition با قیمت 2799 یوان (415 دلار) برای نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. فروش نهایی در چین از 31 می آغاز می‌شود. مشخص نیست این نسخه به بازار جهانی خواهد رسید یا خیر.

در اخباری مرتبط انتظار می رود ریلمی به زودی گوشی های هوشمند جدیدی از جمله پرچمدار GT 2 Pro و 9i را معرفی کند. این شرکت هنوز چیز زیادی در مورد این موارد فاش نکرده، اما یک گوشی هوشمند جدید ریلمی با شماره مدل RMX3310 موفق به کسب گواهی TENAA شده که طراحی و مشخصات آن را فاش می کند.

گوشی ریلمی GT Neo3 Naruto Edition معرفی شد

Realme RMX3310 از یک پردازنده هشت هسته ای با حداکثر فرکانس 2.84 گیگاهرتز استفاده می کند که نشان می دهد پردازنده Snapdragon 888 خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای دو گزینه رم (8/12 گیگابایت) و فضای ذخیره سازی (128/256 گیگابایت) است و اندروید 11 را اجرا می کند. مرجع صدور گواهی به ما نمی گوید کدام نسخه اندروید است، اما امیدواریم که اندروید 12 با Realme UI 3.0 در بالا باشد.

RMX3310 دارای یک صفحه نمایش 6.62 اینچی FullHD AMOLED با حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر همراه شده است و پنل عقب آن که یادآور GT Neo2 است، همچنین دارای یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی عمق است. برای بخش سلفی و تماس های ویدیویی، می توانید از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره گیرد.

بیشتر بخوانید  گوشی Realme Q5 Carnival Edition معرفی شد

تنا اضافه کرده که گوشی ریلمی RMX3310 با ظرفیت باتری 2440 میلی آمپر ساعتی همراه است. اگرچه این به یک سلول اشاره دارد، و کل سایز باتری معمولی باید 5000 میلی آمپر ساعت باشد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ریلمی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی ریلمی GT Neo3 Naruto Edition معرفی شد

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *