انتشار تصویر رندر و جزئیاتی از OnePlus 10T

انتشار تصویر رندر و جزئیاتی از OnePlus 10T

شرکت وان پلاس هر سال چندین پرچمدار و میان رده را معرفی می کند. حال قصد دارد بزودی از گوشی OnePlus 10T رونمایی به عمل آورد. اسمارتفونی که جایگزین سال های پیشین بوده و با مشخصات کلیدی قابل توجهی همراه است.

اگر شایعات را باور کنیم، OnePlus 10T آخرین پرچمداری خواهد بود که این شرکت در سال جاری عرضه می کند. اطلاعات کمی در مورد این گوشی وجود دارد به جز اینکه این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت خواهد گرفت. اکنون افشاگران Yogesh Brar و Onsitego جزئیات بیشتری را افشا کرده‌اند که شامل تصویر رندر شده هم می شود.

10T طراحی غیرمعمولی نسبت به مدل های پیشین دارد و برآمدگی دوربین در عقب در تمام عرض گوشی گسترش یافته است. افشاگران هشدار می دهند که این طراحی بر اساس نمونه‌های اولیه است، بنابراین ممکن بوده نسخه نهایی چنین نباشد.

به هر حال، این گوشی بزرگتر از حد انتظار خواهد بود. هنوز ابعاد دقیقی وجود ندارد، اما ظاهراً صفحه نمایش 6.7 اینچی بوده، بزرگتر از T-phone های قبلی و به بزرگی 10 پرو است. با این حال، به جای کیفیت QHD+ رزولوشن FHD+ خواهد داشت و نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می دهد.

این گوشی همچنین دارای باتری 4800 میلی آمپرساعتی به جای 5000 میلی آمپرساعتی بوده و از شارژ سریع 150 واتی به جای 80 واتی موجود 10 پرو بهره خواهد گرفت. شارژ بی سیم همچنان در کار نیست و افت چندانی در بحث نمایشگر و باتری وجود ندارد.

ظاهراً OnePlus 10T از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و فیلمبرداری 4K 60 فریم بر ثانیه استفاده خواهد کرد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی بدون لنز تله فوتو به آن ملحق خواهد شد. دوربین سلفی دارای حسگر 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

انتشار تصویر رندر و جزئیاتی از OnePlus 10T

برای مقایسه، 10 پرو دارای یک سنسور بزرگ 48 مگاپیکسلی 1/1.43 اینچی در دوربین اصلی با OIS بوده، به علاوه یک سنسور 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا در حالت اولتراواید (150 درجه FoV) ) و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی 3.3x (با OIS) که به فیلمبرداری 8K دارد. OnePlus 10T چیزی بین 10 پرو (900 دلار / 900 یورو / 70,000 روپیه) و 10R (44,000 روپیه) قیمت خواهد داشت. انتظار می رود در ماه جولای معرفی شده و مدتی بعد راهی بازارهای مختلفی شود.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Ace 3 و کسب امتیاز بزرگ در AnTuTu

در اخباری مرتبط گوشی وان پلاس Nord 2T 5G که چند ماه است در مورد آن می شنویم توسط NBTC تایلند تأیید شده است و این امر نشان دهنده معرفی آن در آینده نزدیک خواهد بود. مرجع صدور گواهی تایلند هیچ مشخصاتی از OnePlus Nord 2T 5G را فاش نمی کند، اما اطلاعات قبلی نشان می داد که این گوشی با پردازنده مدیاتک Dimensity 1300، سیستم عامل اندروید 12 OxygenOS 12، حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.

وان پلاس Nord 2T 5G دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی 90 هرتزی FullHD+ AMOLED و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 80 واتی خواهد بود. این گوشی هوشمند دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلو و در قسمت عقب یک سیستم دوربین سه گانه متشکل از حسگر 50 مگاپیکسل اصلی، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر تک رنگ 2 مگاپیکسلی دارد.

هنوز هیچ خبری از وان پلاس در مورد Nord 2T 5G منتشر نشده است، اما از آنجایی که این گوشی هوشمند دارای گواهینامه NBTC است، تا رونمایی شدن Nord 2T 5G زمان زیادی باقی نمانده است.

در دیگر خبرها OnePlus پیشتر دو گوشی هوشمند جدید را برای بازار هند معرفی کرده است. اما در کنار OnePlus 10R و Nord CE 2 Lite، این شرکت همچنین از جدیدترین هدفون بی سیم خود که Nord Buds نام دارد نیز رونمایی کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر و جزئیاتی از OnePlus 10T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *