ایربادز اوپو Enco Free 3 معرفی شد

ایربادز اوپو Enco Free 3 معرفی شد

شرکت اوپو در جریان رویداد رونمایی سری فایند ایکس 6 و تبلت اوپو پد از هدفون اوپو Enco Free 3 رونمایی کرد. ایربادزی که در رنگ های جذاب راهی بازار خواهد شد و گزینه‌ای باکیفیت در بخش صوتی است.

جدیدترین ایرپادز Oppo شبیه یک هدفون بی‌سیم است. با این حال، منحصر به فرد بوده زیرا دارای درایورهای ساخته شده از مواد متفاوتی است. در غیر این صورت، مجموعه ای از ویژگی‌های مشابه را خواهید داشت. این مدل نسبت به قبل طراحی جدیدی پیدا نکرده و همچنان جذابیت دارد.

در حالی که کیس شارژ تخم مرغی بوده، هر گوشی طراحی ساده و شایعی دارد. مهمترین ویژگی این گوشی ها این بوده که درایورهای 12.4 میلی متری ساخته شده از الیاف بامبو را در خود دارد. در واقع، اولین ایربادز جهان برای استفاده از چنین نوع درایوری است. هدفون از طریق بلوتوث 5.3 متصل می شوند. آنها از چندین کدک مانند LDAC، LC3، AAC و SBC پشتیبانی می‌کنند.

هدفون Hi-Res Audio Wireless دارای یک ویژگی صوتی فضایی بوده که توسط Oppo توسعه یافته است. همچنین از ANC تا 49 دسی بل (حذف نویز فعال) و حالت تأخیر کم 47 میلی‌ثانیه برای بازی پشتیبانی می‌کند. گوشی ها با کنترل حرکت لمسی همراه هستند. آنها همچنین از قابلیت اتصال چند دستگاه پشتیبانی می کنند. هدفون دارای استاندارد IP55 بوده و با شارژ کامل می تواند تا 7 ساعت دوام بیاورد.

با کیس شارژ این عدد می تواند تا 30 ساعت افزایش یابد. شایان ذکر بوده که این داده های استقامتی برای رمزگذاری AAC با ANC خاموش است. اوپو Enco Free 3 در چین 499 ین یا 75 دلار قیمت دارد و با قیمت ویژه 449 ین 65 دلاری قابل پیش سفارش است و از 3 آوریل به مشتریان ارائه می شود.

کمپانی اوپو درصدد محصولات بیشتری به مخاطبان خود ارائه دهد. اوپو Enco Free 3 دارای طراحی جذابی بوده و از کیفیت صوتی قابل توجهی نسبت به نسل قبل بهره می برد. انتظار داریم سایر محصولات معرفی شده چون تبلت اوپو پد و سری گوشی فایند ایکس 6 بزودی راهی بازارهای بیشتری شود.

مشخص نیست برنامه دقیق اوپو چیست و آیا این محصول اوپو در بازارهای بیشتری عرضه می شود یا خیر. کمپانی چینی درصدد بوده محصولات را در بازارهای مختلفی عرضه دارد.

بیشتر بخوانید  گوشی اوپو Find X5 Pro به پردازنده Dimensity 9000 مجهز است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ایربادز اوپو Enco Free 3 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *