نمایشگر گیمینگ ایسر Predator X27U راهی بازار شد

نمایشگر گیمینگ ایسر Predator X27U راهی بازار شد

مانیتور ایسر Predator X27U که قبلا در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته شده بود، اکنون وارد قفسه های بازار چین شده است. Predator X27U دارای صفحه نمایش اولد 2K و نرخ نوسازی 240 هرتزی با سایز صفحه نمایش 27 اینچ است. پس از نمایش این مدل در CES 2023 طی ماه ژانویه، چهار ماه طول کشید تا عرضه شود.

مانیتور ایسر Predator X27U به خوبی با برخی از مانیتورهای فعلی برندهایی مانند LG مطابقت دارد اما با قیمت مقرون به صرفه تر. در واقع، اکنون، چندین مانیتور اولد 2K با نرخ نوسازی 240 هرتزی با قیمت های متفاوت وجود دارد. مدل 27 اینچی ال‌جی 2K با نرخ 240 هرتزی قیمتی گران‌تر از ایسر X27U دارد.

ایسر Predator X27U دارای یک پنل اولد 27 اینچی WQHD با زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه و نرخ تازه‌سازی 240 هرتز است. نرخ نوسازی بالا و زمان پاسخ دهی چشمگیر مانیتور به این معنی است که می توان از آن برای اجرای گیمینگ استفاده کرد. از نظر وضوح رنگ، X27U دارای پوشش رنگی 99% DCI-P3 است. گزینه های اتصال برای مانیتور شامل HDMI 2.0، DP 1.4 و USB-C با امکانات کامل 90 واتی است. صدا از طریق بلندگوهای دوگانه 5 واتی داخلی آن در مانیتور قرار می گیرد.

مانیتور ایسر Predator X27U برای پیش‌سفارش از JD.com در چین به فروش می رسد. قیمت آن 6499 یوان (940 دلار) است. در حال حاضر هیچ نشانه ای در مورد عرضه جهانی مانیتور وجود ندارد. در اخباری مرتبط شرکت ایسر به تازگی از دستگاه پروژکتور Vero PL3510ATV رونمایی کرد که دارای منبع نور لیزری است و می تواند 4800 لومن ANSI روشنایی تولید کند. پروژکتور Acer Vero یک پروژکتور فول اچ دی هوشمند بوده که به اندازه کافی با دوام است و وضوح FHD را روی پرده نمایش به اجرا درمی آورد.

پروژکتور جدید ایسر دارای بلندگوهای داخلی 10 واتی و عملکرد بازگشت صدا است که مکمل اتصال صوتی خارجی محسوب می شود. این برنامه روی اندروید TV اجرا شده و از Chromecast پشتیبانی می کند. پروژکتور هوشمند جدید ایسر مبتنی بر فناوری لیزری پیشرفته بوده که با صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی تا 48 درصد از منابع نور سنتی بهتر عمل می کند.

بیشتر بخوانید  ایسر و رونمایی از نسل جدید لپ تاپ های گیمینگ Predator

منبع نور لیزری پروژکتور دارای چرخه عمر 30000 ساعتی بوده که بسیار مناسب است. این شرکت می‌گوید Vero PL3510ATV قادر به حالت نمایش مداوم بوده که امکان استفاده طولانی‌تر در هر زمان را فراهم می‌کند. کیستون 2 بعدی آن به جهت گیری خودکار تصویر برای خروجی مطلوب کمک می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر می توان به سایت شرکت ایسر مراجعه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر گیمینگ ایسر Predator X27U راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *