انتشار تصویر رندر هوآوی پی 60

انتشار تصویر رندر هوآوی پی 60

غول تولیدی چینی، هوآوی، در حال حاضر در سری هواوی پی 60 حضور دارد. در حالی که ما می دانیم که این شرکت در حال اعمال تغییراتی در این دستگاه است، اما هیچ ظاهر رسمی از این دستگاه وجود ندارد. بنابراین، در حال حاضر، ما فقط رندرهایی داریم که ممکن است چیزی نزدیک به معامله واقعی نباشد. طبق رندرهای قبلی، ماژول دوربین Huawei P60 Pro از طراحی “8” استفاده می کند که دایره پایین دارای یک حلقه طلایی است. با این حال، آخرین رندر چیزی بسیار متفاوت از آنچه که ما می بینیم را نشان می دهد.

چند روز پیش HoiIndi، استاد هنر، جدیدترین رندرهای هواوی P60 Pro را منتشر کرد. از رندرها می‌توان دید که این دستگاه دارای صفحه نمایش حفره مرکزی است اما حاشیه‌های آن بسیار نازک است. این به تلفن همراه ظاهر جلویی شگفت انگیزی می دهد. در قسمت عقب، حلقه طلای معمولی را می بینیم که بسیار نمایان است. با این حال، حلقه طلایی این بار یک سنسور دوربین بزرگ را احاطه کرده است که بدیهی است دوربین اصلی است. در ماژول دوربین، در بالا و پایین سنسور بزرگ به سمت چپ، دو سنسور دوربین هم اندازه قرار دارند. در سمت راست ماژول دوربین، یک فلاش LED در بالا وجود دارد در حالی که قسمت پایین دارای نوشته”XMAGE” است.

انتشار تصویر رندر هوآوی پی 60

بر اساس گزارش ها، سری هواوی P60 این بار یک نسخه Ultra اضافی اضافه خواهد کرد. چهار نسخه شامل هواوی P60 Pro، P60، P60E و P60 Ultra وجود خواهد داشت. Ultra با بهترین فناوری موجود برای هواوی عرضه خواهد شد. همچنین گزارش هایی مبنی بر استفاده از دو دوربین اصلی زیره جدید در گوشی جدید وجود دارد. این گوشی دارای IMX789 و IMX888 خواهد بود که IMX888 اولین عرضه آن خواهد بود. هر دو سنسور 50 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.4 اینچ هستند و از دیافراگم متغیر نیز پشتیبانی خواهند کرد.

با توجه به گمانه زنی های تا کنون، سری هواوی P60 در کنفرانس MWC در پایان فوریه سال جاری عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ممکن است نینتندو Switch Pro با نمایشگر اولد ظاهر عجیب و غریبی داشته باشد

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر هوآوی پی 60

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *