سری ساعت گارمین Fenix 7 Pro معرفی شد

سری ساعت گارمین Fenix 7 Pro معرفی شد

گارمین اخیراً از ساعت هوشمند سری Epix 2 Pro رونمایی کرده که دارای ویژگی‌های قابل توجه و بدنه محکمی هستند. اکنون این شرکت سری جدید Fenix 7 Pro را مجهز به چندین ویژگی پیشرفته کرده و عرضه بازار نمود. برای نمونه، این سری از نمایشگرهای حافظه در پیکسل (MIP) کارآمدتر همراه با سلول های خورشیدی و حتی چراغ قوه برخوردار هستند.

این ساعت ها برای کسانی که عاشق ماجراجویی در فضای باز هستند گزینه عالی تلقی می شود. سری Fenix 7 Pro با تمرکز بر دوام ساخته شده و ساعت هوشمند GPS چند منظوره به گونه ای طراحی شده است که در شرایط سخت مقاومت کند و در عین حال عملکرد قابل اعتمادی را ارائه دهد. این ساعت در سه سایز 42 میلی متر، 47 میلی متر و 51 میلی متر و در تعدادی دیگر به فروش می رسد. بیشتر قابلیت‌های آن شبیه به Epix 2 Pro است که اخیراً عرضه شده، اما از یک صفحه نمایش MIP کم مصرف برخوردار است که به راحتی در نور شدید خورشید قابل مشاهده خواهد بود.

یکی از موارد قابل توجه ساعت، چراغ قوه LED داخلی بوده که با شدت های مختلف ارائه می شود. همچنین یک چراغ ایمنی قرمز و یک حالت دیگر وجود دارد. حسگرهایی برای ردیابی فعالیت هایی مانند پیاده روی، دویدن، شنا و غیره تعبیه شده تا تجربه کاربری ورزش محور هم مشاهده شود. علاوه بر این، سری Fenix 7 Pro ویژگی‌های قدرتمند ردیابی، نقشه‌برداری و ناوبری GPS چند بانده را ارائه می‌دهد. این شامل سنسورهای مختلف از جمله ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما می باشد.

سری جدید دارای قابلیت‌های متعددی برای ردیابی سلامت و تناسب اندام است، مانند پایش ضربان قلب، VO2 Max، تجزیه و تحلیل خواب و معیارهای تمرینی پیشرفته. Fenix 7 Pro دارای 22 روز عمر باتری است که با ردیابی GPS به 73 ساعت و با فعال کردن چند باند به 48 ساعت می رسد.

Fenix 7 Pro در سه سایز 42mm، 47mm و 51mm موجود است. مدل های 42 میلی متری و 47 میلی متری از 800 دلار شروع می شود، در حالی که مدل 51 میلی متری از 900 دلار. ارتقاء Sapphire که یک کریستال یاقوت کبود مقاوم در برابر خراش را به نمایشگر اضافه می کند، برای هر سه سایز با 100 دلار اضافی در دسترس است.

بیشتر بخوانید  رونمایی گارمین از ساعت هوشمند Quatix 7

در اخباری مرتبط ساعت هوشمند گارمین Approach S70 معرفی شد. Approach S70 یک ساعت هوشمند متمرکز بر گلف بوده که با صفحه نمایش OLED برجسته و صفحه 42 میلی متری/47 میلی متری عرضه می شود. ساعت گلف گران‌قیمت گارمین Approach S70 جانشین Approach S62 است. بر خلاف Approach S62، نمایشگر OLED باکیفیتی شامل آن شد.

گارمین قبلاً از صفحه نمایش OLED در برخی از مدل های مخصوص گلف خود مانند گارمین Marq Golfer استفاده کرده است. Approach S70 در دو گزینه 42 میلی متری یا 47 میلی متری عرضه می شود. مدل کوچکتر در رنگ های سفید و خاکستری به فروش رسیده در حالی که مدل 47 میلی متری در رنگ مشکی موجود است. نمایشگر روشن‌تر در ساعت‌های هوشمند متمرکز بر گلف گارمین هنگام گلف بسیار مفید خواهد بود. هنگام مشاهده نقشه های کامل زمین های گلف به نمایشگر روشن تری نیاز است. بیش از 43000 زمین گلف از سراسر جهان وجود دارد که از طریق ساعت هوشمند قابل دسترسی هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری ساعت گارمین Fenix 7 Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *