انتشار تصویر رندر شده اپل واچ سری 8

انتشار تصویر رندر شده اپل واچ سری 8

اپل واچ سری 7 در سپتامبر امسال رونمایی شد و شگفت‌انگیز بزرگی بود، به‌ویژه برای کارشناسان مختلف که گفته بودند این ساعت دارای طراحی شبیه به آیفون 12 است. این ساعت دارای نمایشگر بزرگتری نسبت به قبل است اما در ابعاد آن تغییری ایجاد نشد.

حال به تازگی تصاویر رندر جدیدی از Apple Watch Series 8 منتشر شد که برخی نظرها درباره نسل بعدی ساعت هوشمند اپل می دهد. البته ممکن است این طراحی حقیقی و نهایی ساعت اپل نباشد.

رندرهای طراحی شده توسط LeaksApplePro که بر اساس CAD بوده، نشان می دهد که اپل درصدد است اپل واچ سری 8 را با ساختاری جدید همراه سازد و طرحی نسبتا جدید برای آن در نظر گرفته است. در قسمت کناری اسپیکردوگانه قرار دارد که همچون خطی در بخش کناری جای گرفت.

 

انتشار تصویر رندر شده اپل واچ سری 8

در هر صورت این تصویر رندر بوده و نمی توان دقیقا بیان کرد با طرح نهایی و دقیق اپل واچ سری 8 رو به رو هستیم.. با این حال، تعجب آور نخواهد بود که اگر اپل یک سال دیگر به لبه های گرد بچسبد، یا شاید حتی هرگز طراحی لبه صاف را به ثمر نرساند.

در مورد مواردی غیر از طراحی، طبق گفته راس یانگ، کارشناس داخلی صنعت نمایشگر، صفحه نمایش اپل واچ سری 8 ممکن است بار دیگر از نظر سایز افزایش یابد. انتظار می‌رود که این ساعت در بخش حسگرها نیز به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را دریافت کند و حسگر سنجش قندخون هم دارد. این پتانسیل کمک به میلیون‌ها دیابتی را دارد که در حال حاضر به روش‌های تهاجمی برای اندازه‌گیری سطح قند خود متکی هستند و روش‌هایی که گران و دردناک هستند.

از دیگر ویژگی‌های جدید می‌توان به اسکنر دمای بدن، حسگر باروری و بهبود ECG و حسگرهای ردیابی خواب اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل واچ سری 9 و واچ اولترا 2 ویژگی حسگر سنجش اکسیژن خون را از دست می دهد

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده اپل واچ سری 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *