نمایشگر کورسیر XENEON 27QHD240 گیمینگ معرفی شد

نمایشگر کورسیر XENEON 27QHD240 گیمینگ معرفی شد

شرکت کورسیر به تازگی از نمایشگر گیمینگ حرفه ای XENEON 27QHD240 خود رونمایی کرد. مدلی که نرخ نوسازی 240 هرتزی داشته و شدت روشنایی آن به 1000 نیت می رسد.

این دستگاه دارای پنل MLA OLED شرکت ال جی بوده و یکی از اولین پنل هایی بوده که در محصول کورسیر مورد استفاده قرار می گیرد. این مانیتور خروجی تصویر 2560 در1440 پیکسل را با نرخ نوسازی چشمگیر 240 هرتز و زمان پاسخگویی 0.03 میلی ثانیه ارائه می دهد. برای کاهش پارگی تصویر، از AMD FreeSync Premium و انویدیا G-SYNC پشتیبانی دارد.

XENEON 27QHD240 همچنین دارای پورت های DisplayPort، HDMI 2.1 و USB Type-C به همراه یک هاب USB است که شامل چهار پورت USB Type-A و یک اتصال USB Type-C اضافی می شود. مانیتور به راحتی قابل تنظیم بوده، با پایه ای که در صورت نیاز می توان آن را به جهت عمودی چرخاند.

پنل‌های MLA OLED ال جی Display مزایای زیادی نسبت به مدل‌های قبلی ارائه می‌کنند، از جمله روشنایی بالاتر، زاویه دید وسیع‌تر، خطر سوختگی کمتر و یک پنجم مصرف انرژی. انتظار می رود XENEON 27QHD240 به حداکثر روشنایی 1000 نیت برسد، اگرچه مقدار SDR در حال حاضر ناشناخته است.

کورسیر XENEON 27QHD240 در ماه می برای خرید در دسترس قرار می گیرد، اگرچه Corsair هنوز اطلاعات قیمتی را فاش نکرد. در حال حاضر، علاقه مندان می‌توانند اطلاعات بیشتری را در وب سایت های آلمانی و فرانسوی شاهد باشند.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت کورسیر مراجعه کنید. کمپانی کورسیر هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می کند و در این بین مدل مانیتور XENEON 27QHD240 یک گزینه تمام عیار برای افرادی بوده که قصد دارند محصولی ایده آل و برجسته داشته باشند. این برند شناخته شده در زمینه تولید محصولات گیمینگ پیشتر صفحه کلید و ماوس های حرفه ای خود را معرفی کرد.

اکنون نوبت به مدل جدید رسیده که مشخصه های قابل توجهی ارائه می دهد. این مانیتور ابتدا در بازار ایالات متحده و اروپا به فروش رسیده و مدتی بعد دردسترس کاربران سایر مناطق قرار خواهد گرفت. کورسیر هر سال محصولات خود را باکیفیت بالایی همراه کرده و به بازار عرضه می دارد. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت کورسیر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید  رونمایی کورسیر از سیستم گیمینگ کامپکت One a100

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگر کورسیر XENEON 27QHD240 گیمینگ معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *