انتشار تصویر کانسپت جدید از شیائومی 12 اولترا

انتشار تصویر کانسپت جدید از شیائومی 12 اولترا

به تازگی تصاویر کانسپت یا همان رندر از گوشی شیائومی 12 اولترا به عنوان عضو برجسته سری شیائومی 12 پرچمدار منتشر شد که این گوشی رده بالا را با ماژول دوربین دوار نشان می‌دهد. همچنین این اسمارتفون نمایشگری با حاشیه اندک و دوربین سلفی حفره ای در وسط دارد.

دوربین عقب آن پنچ گانه خواهد بود که مشخص نیست دقیقا چه کیفیتی دارند. در عقب ماژول دوربین درون برجستگی کم ضخامتی قرار گرفته و قسمت فوقانی سمت راست نیز لوگو قرمز لایکا به چشم می خورد.

در این رندر اسپیکری برای بخش زیرین تعبیه شده و پورت USB-C هم وجود دارد اما خبری از جک 3.5 میلیمتری نیست. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر است و کلید تنظیم صدا و پاور هم در قسمت جانبی قرار دارد.

طبق اخبار مرتبط در روزهای گذشته، مدل Xiaomi 12 Pro در وب سایت گواهی 3C مشاهده شد. این لیست قابلیت های شارژ سریع گوشی را بیشتر روشن می کند. جدای از آن، شیائومی 12 پرو دارای گواهینامه TENAA است. در اوایل این هفته، افشاکننده مشهور موکول شارما در توییتر خود تصاویری از لیست تنا Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro را به اشتراک گذاشت. گواهی TENAA نشان می دهد که Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro از دو سیم کارت پشتیبانی می کنند. جدای از آن، فهرست نشان می دهد که هر دو نوع از اتصال 5G پشتیبانی دارند.

 

انتشار تصویر کانسپت جدید از شیائومی 12 اولترا

شیائومی 12 دارای شماره مدل 2201123C است. به همین ترتیب، شیائومی 12 پرو دارای شماره مدل 2201122C خواهد بود. در اینجا لازم به ذکر است که مدل Pro فقط گواهینامه 3C را دریافت کرده و طبق لیست 3C، شیائومی 12 پرو از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند. متأسفانه، گواهینامه های ذکر شده مشخصات کلیدی گوشی های هوشمند شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو را فاش نمی کند. با این حال، اخیراً سری 12 شیائومی در معرض چندین افشا قرار گرفته است که برخی از مشخصات مورد انتظار دستگاه ها را فاش می کند.

سری بعدی پرچمداران شیائومی چندین بار به صورت آنلاین ظاهر شده است. به عنوان مثال، برخی از تصاویر محافظ صفحه نمایش Xiaomi 12 Pro در اوایل این ماه به صورت آنلاین مشاهده شد. علاوه بر این، برخی گزارش‌های قبلی مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرده‌اند. با این حال، شیائومی این مشخصات شایعه شده را نه تکذیب و نه تایید کرده است. شیائومی 12 پرو می‌تواند از یک پنل AMOLED بهره ببرد که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می‌کند و دارای یک حفره دوربین در وسط است.

بیشتر بخوانید  نسخه ی جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 3 معرفی شد

علاوه بر این، گزارشی از 91mobiles حاکی از آن بوده که صفحه نمایش گوشی در اطراف لبه ها انحنا خواهد بود. طبق گزارش ها، این گوشی در بخش سخت افزاری دارای یک چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 8 نسل 1 خواهد بود. جدا از آن، شیائومی 12 پرو با رم LPDDR5 عرضه می شود و فضای ذخیره سازی UFS3.1 را ارائه می دهد. از نظر دوربین، دستگاه احتمالاً با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. همچنین از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی برخوردار است.. این گوشی احتمالاً سیستم عامل اندروید 12 را با رابط کاربری MIUI 13 همراه خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر کانسپت جدید از شیائومی 12 اولترا

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. عالی ممنون مرسی از زوم تک و تیم عزیز که تمام اخبار تکنولوژی و فناوری روز دنیا اینجاست