درز اطلاعاتی از گوشی OnePlus Nord 2T

درز اطلاعاتی از گوشی OnePlus Nord 2T

OnePlus Nord 2T گوشی آینده سری Nord خواهد بود. انتظار می رود که این یک گوشی مقرون به صرفه با سخت افزار قدرتمندی همراه باشد. آخرین بار، جدول زمانی عرضه گوشی فاش شد و اکنون، Yogesh Brar (از طریق Onsitego) اطلاعات فنی و رندر گوشی را به اشتراک گذاشته است.

OnePlus Nord 2T با صفحه نمایش 6.43 اینچی حفره دار عرضه می شود. این نمایشگر یک پنل AMOLED با وضوح Full-HD+ خواهد بود. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، به نظر می رسد که این گوشی در هر سه طرف دارای یک حاشیه باریک است، اما در پایین، همچنان حاشیه قابل توجهی دارد.

در بخش عقب، طراحی دوربین کمی تغییر یافته است. به نظر می رسد دو لنز کوچک در زیر سنسور اصلی یک موقعیت عجیبی دارند. این گوشی هوشمند دارای یک سیستم دوربین سه گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 با قابلیت OIS است. سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 اولتراواید و یک لنز تک رنگ 2 مگاپیکسلی هم در کنار آنها حضور دارد. در جلو، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی سونی IMX 709 جای گرفت.

گفته می شود که این دستگاه با تراشه مدیاتک Dimensity 1300 همراه با 12 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می شود. این گوشی یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 80 واتی دارد. وان پلاس نورد 2 تی  دارای یک سیستم بلندگوی استریو با صدای Dolby خواهد بود اما جک هدفون 3.5 میلی متری نخواهد داشت. نکته جالب این است که گوشی دارای یک نوار لغزنده هشدار در قسمت جانبی بوده که در مقایسه با Nord CE 2 Lite حذف می شود.

درز اطلاعاتی از گوشی OnePlus Nord 2T

در اخباری مرتبط گوشی OnePlus 10R، جانشین OnePlus 9R محسوب شده که در چند روز اخیر شاهد انتشار شایعاتی پیرامون آن بودیم. هفته گذشته ما حتی مشخصات کامل آن را بدست آوردیم. امروز بار دیگر گوشی هوشمند مورد اشاره لو رفت. این بار، دستگاه در رندرهای مطبوعاتی ظاهر شده که طراحی آن را آشکار می سازد.

با توجه به مشخصات، گفته می‌شود که OnePlus 10R آینده یک مدل ریبرند شده از Realme GT NEO3 است. اکنون، به لطف رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط Yogesh Brar، می‌توان گفت که اگرچه گوشی OnePlus دارای مجموعه ای از ویژگی های مشابه است، اما طراحی کمی متفاوت خواهد داشت.

نخست اینکه، OnePlus 10R به عنوان Realme GT NEO3 طراحی پرزرق و برقی ندارد. دوم اینکه فلاش LED در سمت راست دوربین اصلی 10R قرار خواهد گرفت. در حالی که در GT Neo 3، فلاش در زیر دوربین اصلی وجود دارد. همانطور که گزارش‌های قبلی نشان داده بودند، علی‌رغم طراحی بهینه‌شده، OnePlus 10R مانند realme GT NEO3 فاقد نوار لغزنده هشدار است. علاوه بر این، در واقع اولین گوشی هوشمند با نام تجاری OnePlus خواهد بود که دارای یک صفحه نمایش حفره دوربین در وسط نمایشگر است.

طبق اطلاعات قبلی، OnePlus 10R با صفحه نمایش 6.67 اینچی E4 AMOLED سامسونگ با رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ وارد بازار خواهد شد. این دستگاه به چیپست مدیاتک Dimensity 8100 همراه با رم 8 گیگابایتی/12 گیگابایتی LPDDR5 و تا 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه می شود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی OnePlus Nord 2T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *