انتشار تصویر تیزری از گوشی nova 9 SE هوآوی

انتشار تصویر تیزری از گوشی nova 9 SE هوآوی

شرکت هوآوی امروز عرضه یک گوشی جدید در بازار جهانی را تایید کرد که به احتمال زیاد گوشی nova 9 SE خواهد بود. با چند ویدیوی تیزری، این شرکت نگاهی اجمالی به طراحی آن ارائه داده و به اندازه کافی نشان داد که این مدل ظاهری پریمیومی خواهد داشت.

یکی از پست‌ها می‌گوید که گوشی آینده “براق و نازک با حاشیه‌های بسیار باریک” خواهد بود، در حالی که پست دیگر می‌گوید، محصول”ساختی باکیفیت و طراحی پیچیده” خواهد داشت. ویدئوهای تیزر تعبیه‌شده در آن، طراحی دوربین بیضی شکل و نمایه‌ای باریک را نشان می‌دهند.

گوشی هوآوی nova 9 SE اخیراً گواهینامه هایی را از NBTC، EEC و WiFi Alliance دریافت کرده است، به این معنی که رونمایی آن قریب الوقوع است. بنابراین بسیار محتمل بوده که ویدیوهای تیزر چیزی جز این گوشی را نشان ندهند.

متأسفانه، این گواهینامه ها به ندرت چیزی را در مورد دستگاه فاش می کنند. تنها مواردی که فاش شد این بود که EMUI به عرضه آن در بازارهای بین المللی و در چین با سیستم عامل HarmonyOS  اشاره کرده و اتصال WiFi دو باند هم ارائه می دهد.

با این اوصاف، امکان دارد که هوآوی nova 9 SE چیزی جز یک HONOR 50 SE ریبرند شده نباشد، زیرا مدل اخیر با شماره مدل JLN-AL00 پیشتر ماه ژانویه در TENAA ظاهر شده بود. در اخباری مرتبط پیشتر سری نوا 9 توسط این کمپانی معرفی شد و حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی یک میان رده جذاب به نام نوا 9SE باشیم. این اسمارتفون تاییدیه های مختلفی دریافت کرده و در جدیدترین گزارش موفق به کسب تاییدیه آژانس وای فای شد.

اخیرا این گوشی را در پایگاه NBTC تایلند شاهد بودیم و حال نوبت به آژانس وای فای و EEC رسید. دستگاه با شماره مدل JLN-LX1 تاییدیه گرفت و از وای فای با باند فرکانسی 2.4 و 5.0 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند.

دستگاه همچنین به سیستم عامل اندروید هم مجهز خواهد بود و قرار نیست با سیستم عامل اختصاصی گوگل همراه باشد. از مشخصات کلیدی نوا 9SE هوآوی باید به مشخصاتی شبیه آنر 50SE اشاره کرد.

طراحی آن شبیه به سری آنر 50 است که شامل دوربین سلفی حفره ای دوگانه در گوشه بالا سمت راست بوده و نمایشگر منحنی دارد. در عقب یک ماژول بزرگ بیضی داشته که چهار حسگر دوربین درونش تعبیه شده که یکی از حسگرها بسیار بزرگ بوده و دوربین اصلی تلقی می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی هوآوی Mate X3 راهی بازار اروپا شد

اگر مشخصات و طراحی گوشی شبیه به آنر 50SE باشد باید شاهد مشخصاتی نظیر صفحه نمایش 6.78 اینچی IPS LCD با وضوح FHD+، باتری 4000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 66 واتی، پردازنده هشت هسته ای  Dimensity 900 مدیاتک، دوربین چهارگانه در عقب با حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی، حسگر 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر تیزری از گوشی nova 9 SE هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *