لپ تاپ Redmi Book 14 2023 هفته بعد از راه می رسد

لپ تاپ Redmi Book 14 2023 هفته بعد از راه می رسد

زیربرند شیائومی یعنی ردمی در حال آماده شدن برای عرضه یک لپ تاپ جدید در چین است. این نوت بوک رسما Redmi Book 14 نام دارد. شرکت اوایل امروز شروع به انتشار اطلاعاتی کرد. نه تنها تاریخ عرضه، بلکه قیمت و برخی مشخصات هم فاش شده است.

Redmi Book 14 2023 قرار است در تاریخ ۲۲ می (دوشنبه) در چین معرفی شود. قیمت این محصول در حدود 4000 ین (575 دلار) خواهد بود. این دستگاه از پردازنده های 45 واتی نسل سیزدهم اینتل سری H بهره می برد. همچنین چیپست با رم LPDDR5 و حافظه داخلی SSD PCIe 4.0 همراه می شود. این دستگاه دارای دو اسلات خالی M.2 بوده تا کاربران علاقه مند بتوانند فضای ذخیره سازی را تا 3 ترابایت افزایش دهند.

برای پایین نگه داشتن حرارت، این نوت بوک دارای سیستم خنک کننده ای است که با چنین قیمتی عجیب به نظر می رسد. این دستگاه مجهز به دو فن خنک کننده و دو لوله حرارتی 8 میلی متری خواهد بود.

در نهایت، این لپ تاپ نیز دارای گواهی Evo اینتل خواهد بود. این بدان معناست که علی‌رغم قدرتمند بودن، نازک و سبک با گزینه های ارتباطی برتر و موارد دیگر خواهد بود. همه اینها با قیمت کمتر از 600 دلار بوده و Redmi Book 14 2023 را به محصولی هیجان انگیز تبدیل می کند.

در اخباری مرتبط طبق برنامه، شیائومی امروز اولین تلویزیون هوشمند مجهز به سیستم عامل FireOS آمازون را با برند Redmi در هند عرضه کرد. این محصول به طور رسمی توسط Redmi Smart Fire TV عرضه می شود. این تلویزیون در حال حاضر در یک نسخه 32 اینچی عرضه می شود.

برای کسانی که نمی دانند، این اولین تلویزیون FireOS از شیائومی نیست. این شرکت چند مدل از آن را در اروپا به فروش می رساند. اما این تلویزیون ها با برند شیائومی هستند و مانند این تلویزیون Redmi نیستند.

این تلویزیون دارای یک پنل LCD 32 اینچی با نور پس‌زمینه LED با وضوح 1366 در 768 پیکسل (HD Ready) و نرخ تجدید 60 هرتز است. این نمایشگر تا 6.5 میلی ثانیه زمان پاسخگویی و زاویه دید 178 درجه را پشتیبانی می کند. درست مانند تمام تلویزیون‌های شیائومی، این تلویزیون دارای نمایه تصویری اختصاصی این شرکت به نام «موتور تصویر زنده» است.

بیشتر بخوانید  شیائومی Redmi 10X را به عنوان خانواده ارزشمند معرفی کرد

صفحه نمایش با بلندگوهای 20 واتی (2 در 10 وات) جفت می شود. پشتیبانی از Dolby Audio، DTS-HD، و DTS Virtual: X وجود دارد. تلویزیون دارای فریم فلزی است اما سایر قسمت‌های بدنه، از جمله پایه‌ها، پلاستیکی هستند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ Redmi Book 14 2023 هفته بعد از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *