تقاضا بالا برای نسخه 1 ترابایتی ریلمی GT Neo5

تقاضا بالا برای نسخه 1 ترابایتی ریلمی GT Neo5

ریلمی GT Neo5 اخیراً در بازار خانگی این شرکت در چین معرفی شد و با برخی از مشخصات و ویژگی‌های بسیار قابل توجه وارد بازار شد. این دستگاه برای اولین بار در بازار ظاهر شده است و به نظر می رسد نسخه 1 ترابایتی آن در مدت کوتاهی از قفسه ها خارج شده است. مدیر Realme، Song Qi، به طور خاص اشاره کرده است که نسخه 1TB محدودیتی در عرضه ندارد. در عوض، تقاضا برای همان چیزی فراتر از انتظارات آنها بوده است و تیم در تلاش است تا خواسته ها را در اولین فرصت برآورده کند.

Realme GT Neo5 در لیست بهترین گوشی های هوشمند جدید در سه ماه گذشته به رتبه 2 برتر رسیده است که بسیار چشمگیر است. علاوه بر این، از آن به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی ۱ ترابایتی در تاریخ یاد می‌شود. Realme و Tell Lab چین مطمئن شده اند که Neo 5 دارای عمر باتری، عملکرد، اتلاف گرما، کنترل و شبکه پیشرو در صنعت است. طبق گفته این شرکت، Realme GT Neo5 برای همه این ابعاد تحت بهینه سازی و ارتقاء جامعی قرار گرفته است.

از نظر عملکرد، Realme GT Neo5 از ترکیب دو هسته‌ای پرچم‌دار، با تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8+ و نسل جدید تراشه نمایشگر مستقل سوپر فریم پلاس برخوردار است. این یک تجربه بازی با کیفیت بالا با نرخ فریم بالا و مصرف انرژی کمتر را ارائه می دهد.

با وجود مشخصات و ویژگی های درجه یک در بودجه، این شرکت همچنین قصد داشت یک طراحی منحصر به فرد ارائه دهد. در حالی که جلو یک طراحی معمولی دارد، عقب جایی است که دستگاه خودنمایی می کند. یک جزیره بزرگ دوربین در پشت دقیقاً جدید نیست، اما همچنین شامل یک پنجره شفاف و نور LED در سمت راست سیستم دوربین است. Realme GT Neo5 تا 16 گیگابایت + 1 ترابایت حافظه فلش کامل را پشتیبانی می‌کند و به موتور حافظه Realme Whirlwind مجهز است که می‌تواند تا 45 برنامه پس‌زمینه را به طور همزمان اجرا کند و تجربه سوئیچینگ چند برنامه‌ای را تضمین کند.

Realme GT Neo5 برای نسخه 16 گیگابایتی + 1 ترابایتی 3499 یوان (تقریباً 515 دلار) قیمت دارد. این قطعا قیمت رقابتی برای مشخصات دستگاه است، به خصوص فضای ذخیره سازی 1 ترابایت، که محبوبیت گوشی هوشمند را توضیح می دهد. امیدواریم Realme GT Neo5 به زودی برای مشتریانی که مشتاقانه منتظر هستند در انبار بازگردد.

بیشتر بخوانید  آشکار شدن مشخصات گوشی REALME V30

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تقاضا بالا برای نسخه 1 ترابایتی ریلمی GT Neo5

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *