انتشار تصویری دیگر از گوشی موتورولا Edge 40

انتشار تصویری دیگر از گوشی موتورولا Edge 40

موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از طیف وسیعی از تلفن های هوشمند جدید، از جمله Razr+ 2023 (همچنین با نام Razr 40 Ultra) برای بازار چین است. در کنار آن هم برنامه ریزی شده Edge 40 بزودی در سطح جهانی عرضه شود. هفته گذشته رندرهایی از موتورولا اج 40 فاش شد. به تازگی تصویر تبلیغاتی دیگری دردسترس قرار گرفت.

طبق تصویر تبلیغاتی (از طریق اوان بلاس)، چندین ویژگی برای Edge 40 آینده تایید شده است. نخست اینکه، نوع مشکی این گوشی دارای بدنه عقب چرم گیاهی خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای قابلیت ضدآب بوده و نشان از IP68 است. صفحه نمایش با منحنی همراه شده و یک حفره دوربین در مرکز نمایشگر قرار گرفت. در حالی که پشت گوشی مجهز به دوربین دوگانه با فلاش LED است.

انتظار می رود به زودی شاهد رونمایی محصول مورد اشاره باشیم. موتورولا اج 40 با صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED که وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 144 هرتز دارد، عرضه می شود. گمان رفته که این اولین گوشی هوشمند در جهان باشد که از چیپست Dimensity 8020 بهره می‌برد و طبق گزارش‌ها در دو نوع حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی به همراه 8 گیگابایت رم در دسترس است. گفته شده این گوشی دارای باتری 4400 میلی آمپر ساعتی بوده که می‌تواند به سرعت با 68 وات TurboPower و همچنین به صورت بی سیم با 15 وات شارژ شود.

شایعه شده است که Edge 40 آینده دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض در عقب خواهد بود. در جلو، ممکن است یک دوربین 32 مگاپیکسلی داشته باشد. این دستگاه از سیستم عامل اندروید 13 بهره گرفته و دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای دسترسی آسان و ایمن خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه در بازار اروپا 899 یورو (980 دلار) قیمت داشته باشد.

در دیگر خبرها چندین گزارش ادعا کرده اند که موتورولا Razr+ 2023، با نام مستعار Motorola Razr 40 Ultra، بزرگترین نمایشگر بیرونی را در میان گوشی های تاشو عمودی خواهد داشت. در حالی که انتظار می رود این دستگاه در 1 ژوئن به صورت جهانی معرفی شد، شعبیه چینی این برند پیشتر تیزرهایی را منتشر کرد. در جدیدترین افشا، اوان بلاس، منبع خبری مشهور، رندرهای جدیدی از موتورولا ریزر 40 اولترا را به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید  تلفن هوشمند موتورولا Moto E32 معرفی شد

تصاویر متعدد منتشر شده توسط Blass همچنین نشان می دهد که Razr 40 Ultra چندین گزینه سفارشی سازی برای صفحه نمایش بیرونی ارائه می دهد. این به کاربران امکان خواهد داد طرح‌بندی، فونت‌ها، اندازه فونت، رنگ‌ها، شکل نمادها، صداها، سایز صفحه نمایش و تم را شخصی‌سازی کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری دیگر از گوشی موتورولا Edge 40

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *