ماوس گیمینگ رددراگون Trident Pro M693 معرفی شد

ماوس گیمینگ رددراگون Trident Pro M693 معرفی شد

Redragon اخیراً یک صفحه کلید بازی بی سیم RGB در هند راه اندازی کرده است. در حال حاضر، برند لوازم جانبی رایانه شخصی دامنه ماوس های خود را گسترش داده است. آخرین پیشنهاد این برند Redragon Trident Pro M693 نام دارد. این یک ماوس بی سیم است و برای علاقه مندان به بازی طراحی شده است.

Redragon Trident Pro M693 دارای طراحی ارگونومیک است. دارای هفت دکمه قابل برنامه ریزی با دو دکمه کناری ماکرو برای بازی و تجربه کاری بهتر. لوازم جانبی رایانه شخصی دارای نور LED RGB قابل تنظیم است که به فضای بازی می‌افزاید. کاربران همچنین می‌توانند سبک‌های نورپردازی مانند استریم پویا، تنفس، تکان دادن و موارد دیگر را با درایور Redragon Pro شخصی‌سازی کنند. ادعا می شود که این ماوس بازی تا 20 میلیون کلیک تست شده است.

Redragon Trident Pro M693 مجهز به سنسور نوری برای عملکرد بهینه است. دارای تنظیمات حساسیت از 1000 تا 8000 نقطه در اینچ است که حرکت دقیقی را ارائه می دهد. برای مزیت بیشتر، این سطوح را می توان با نرم افزار برنامه ریزی کرد. ماوس بازی دارای نرخ نظرسنجی 1000 هرتز برای زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه است.

Redgraon Trident Pro M693 اتصال سه حالته شامل بلوتوث، USB سیمی و RF 2.4GHz را ارائه می دهد. انرژی جانبی رایانه شخصی توسط یک باتری قابل شارژ 700 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که گفته می شود 35 ساعت بدون وقفه استفاده می کند.

موس بازی Redragon Trident Pro M6933 دارای برچسب قیمتی 2290 روپیه است. برای خرید از وب سایت رسمی برند و آمازون در دسترس است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ماوس گیمینگ رددراگون Trident Pro M693 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *