انتشار جزئیات جدید از گوشی هوآوی Nova 9 SE

انتشار جزئیات جدید از گوشی هوآوی Nova 9 SE

هوآوی که به عنوان سازنده چینی گوشی‌های هوشمند شناخته می شود، اخیراً مشخص شد که روی تلفن هوشمندی جدیدی مشغول کار بوده که به عنوان Nova 9 SE شناخته می‌شود. به تازگی جزئیات جدیدی مربوط به این دیوایس منتشر شده که علاوه بر مشخصات، طراحی آن را افشا می کند.

رسانه آلمانی Winfuture رندرهای هوآوی Nova 9 SE را منتشر کرده است که ظاهر و طراحی آن را به نمایش می گذارد. طراحی این دستگاه کاملاً شبیه به هوآوی Nova 9 است که در اکتبر 2021 عرضه شد. با این حال، یکی از تفاوت های اصلی را می توان در ماژول دوربین مشاهده کرد که دارای سه لنز در محفظه دایره ای پایینی نیست. این بار هواوی فلاش LED را نیز بین دو لنز بزرگ دوربین قرار داده است.

با توجه به مشخصات آن، اسم رمز اسمارت فون جولیان (JLN-Lxx) بوده که با یک پنل 6.78 اینچی LCD با وضوح 2388×1080 پیکسل همراه خواهد شد. صفحه نمایش دارای یک حفره مرکزی برای دوربین سلفی است و با حاشیه های کم همراه است.

برای بخش دوربین، گفته می‌شود که هوآوی Nova 9 SE دارای پیکربندی دوربین چهارگانه با محوریت دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی چشمگیر است که اولین دوربین سه رقمی مگاپیکسلی در گوشی‌های هوشمند هواوی محسوب می شود. گفته شده که این گوشی هوشمند دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و چند سنسور 2 مگاپیکسلی است که می تواند برای سنجش عمق و تصویربرداری ماکرو به کار گرفته شود. گفته شده که در قسمت جلو این دستگاه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد.

انتشار جزئیات جدید از گوشی هوآوی Nova 9 SE

در بخش سخت افزاری، شایعه شده است که دستگاه دارای تراشه هشت هسته‌ای کوالکام Snapdragon 665 است و این یعنی از 5G پشتیبانی نمی‌کند. این چیپست با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. هواوی نوا 9 اس ای با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کرده، عرضه می شود. به غیر از آن، پشتیبانی از NFC، اسکنر اثرانگشت جانبی برای امنیت، و EMUI 12 در نسخه جهانی و هارمونی او اس در چین دیگر مشخصات محصول جدید هوآوی خواهد بود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک شاهد معرفی آن باشیم. در اخباری مرتبط یکی از پست‌ها می‌گوید که گوشی آینده “براق و نازک با حاشیه‌های بسیار باریک” خواهد بود، در حالی که پست دیگر می‌گوید، محصول”ساختی باکیفیت و طراحی پیچیده” خواهد داشت. ویدئوهای تیزر تعبیه‌شده در آن، طراحی دوربین بیضی شکل و نمایه‌ای باریک را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید  هوآوی در قله های پیشرفت

گوشی هوآوی nova 9 SE اخیراً گواهینامه هایی را از NBTC، EEC و WiFi Alliance دریافت کرده است، به این معنی که رونمایی آن قریب الوقوع است. بنابراین بسیار محتمل بوده که ویدیوهای تیزر چیزی جز این گوشی را نشان ندهند.

متأسفانه، این گواهینامه ها به ندرت چیزی را در مورد دستگاه فاش می کنند. تنها مواردی که فاش شد این بود که EMUI به عرضه آن در بازارهای بین المللی و در چین با سیستم عامل HarmonyOS  اشاره کرده و اتصال WiFi دو باند هم ارائه می دهد.

با این اوصاف، امکان دارد که هوآوی nova 9 SE چیزی جز یک HONOR 50 SE ریبرند شده نباشد، زیرا مدل اخیر با شماره مدل JLN-AL00 پیشتر ماه ژانویه در TENAA ظاهر شده بود. در اخباری مرتبط پیشتر سری نوا 9 توسط این کمپانی معرفی شد و حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد معرفی یک میان رده جذاب به نام نوا 9SE باشیم. این اسمارتفون تاییدیه های مختلفی دریافت کرده و در جدیدترین گزارش موفق به کسب تاییدیه آژانس وای فای شد.

اخیرا این گوشی را در پایگاه NBTC تایلند شاهد بودیم و حال نوبت به آژانس وای فای و EEC رسید. دستگاه با شماره مدل JLN-LX1 تاییدیه گرفت و از وای فای با باند فرکانسی 2.4 و 5.0 گیگاهرتزی پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار جزئیات جدید از گوشی هوآوی Nova 9 SE

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *