گوشی ریلمی Narzo N55 معرفی شد

گوشی ریلمی Narzo N55 معرفی شد

ریلمی به تازگی مدل اقتصادی جدیدی را از سری گوشی های هوشمند Narzo خود معرفی کرده است. دستگاه مورد نظر Narzo N55 بوده که به تازگی برای بازار هند معرفی شد. این دارای برخی از مشخصات و ویژگی های قابل توجه بوده، بنابراین با یک مدل میان رده رو به رو هستیم.

ابتدا در مورد طراحی آن صحبت کنیم، در قسمت سلفی یک حفره دوربین در وسط نمایشگر دارد، در حالی که عقب دارای دو ماژول دوربین بزرگ است و کمی بر روی نیمه براق بالایی بالا آمده اند. Narzo N55 دارای یک پنل 6.72 اینچی IPS LCD بوده که وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری این گوشی هوشمند به تراشه هلیو G88 مدیاتک مجهز شده که با حداکثر 6 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 همراه شده است.

برای بخش دوربین، این گوشی مقرون‌به‌صرفه دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی بوده که اولین نمونه در سری Narzo است که با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی همراه می‌شود. از سوی دیگر، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو تعبیه شد. Narzo N55 از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی نیرو گرفته که از شارژ سریع 33 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند. سایر ویژگی ها قابل توجه عبارتند از، رابط کاربری Realme مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13، اسکنر اثر انگشت جانبی، پورت USB نوع C برای شارژ و انتقال داده.

Realme Narzo N55 به طور انحصاری برای خرید در وب سایت رسمی سازنده گوشی های هوشمند چینی و در آمازون در دسترس خواهد بود. این مدل در دو پیکربندی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود که شامل نسخه‌ 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایتی حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین گزینه‌های رنگی Prime Blue و Prime Black می شود. قیمت مدل نخست 10999 روپیه بوده در حالی که دومی 12999 روپیه است. Realme همچنین تخفیف 500 روپیه ای را به عنوان بخشی از پیشنهاد اولیه ارائه می دهد در حالی که مدل 6 گیگابایتی 1000 روپیه تخفیف دریافت می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ریلمی مراجعه کنید. این شرکت در تلاش بوده سبد محصول خود را با محصولاتی جذاب همراه سازد. گوشی هوشمندی که ویژگی های بزرگی دارد.

بیشتر بخوانید  مشخصات کامل گوشی Realme 9i لو رفت

منبع

3.3/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی ریلمی Narzo N55 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *