انتشار تصاویر زنده گوشی Redmi A1

انتشار تصاویر زنده گوشی Redmi A1

Redmi A1 به طور رسمی در تاریخ 6 سپتامبر در هند معرفی می شود. این شرکت همچنین Redmi 11 Prime و Redmi 11 Prime 5G را در کنار Redmi A1 معرفی خواهد کرد. قبل از رونمایی، 91mobiles رندرهای مطبوعاتی لو رفته A1 را منتشر کرده است. علاوه بر این، برخی از تصاویر زنده از دستگاه نیز در کانال های رسانه های اجتماعی در حال پخش است.

رندرها و تصاویر زنده Redmi A1 نشان می‌دهند که به صفحه‌نمایش حفره دار با قسمت زیرین نمایشگر ضخیم و یک دوربین تک لنز با فلاش LED در پشت مجهز شده است. اسکنر اثر انگشت روی دستگاه وجود ندارد. همانطور که توسط این برند تأیید شده، بخش عقب Redmi A1 دارای روکش چرم مانند است.

این نشریه همچنین اطلاعات دقیقی از مشخصات این دستگاه منتشر کرده است. احتمالاً قیمت آن زیر 10000 روپیه  (125 دلار) در هند خواهد بود. افشا نشان می دهد که Redmi A1 ابعادی برابر با 164×76×9 میلی متر داشته و وزن آن حدود 192 گرم است. صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با نسبت تصویر 20:9 و وضوح HD+ یا 720 در 1600 پیکسل است.

انتشار تصاویر زنده گوشی Redmi A1

این دستگاه از چیپست Helio A22، رم LPPDR4x و فضای ذخیره سازی eMMC 5.1 پشتیبانی می کند. گزارش های دیگر نشان می دهد که گوشی آینده ردمی با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. به همراه نسخه اندروید 12 گو از پیش نصب شده که عمدتا روی گوشی های اقتصادی شاهد آن هستیم.

Redmi A1 به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. در قسمت جلو دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و در پنل عقب، دوربین 8 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت. ویژگی های عکاسی مانند حالت پرتره، فیلم کوتاه و تایم لپس را هم شامل می شود. A1 از ویژگی های دیگری مانند دو سیم کارت، وای فای 2.4 گیگاهرتزی، بلوتوث 5.0، رادیو FM، اسلات کارت microSD و جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی 8

نظرات در مورد : انتشار تصاویر زنده گوشی Redmi A1

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *