اهمیت وریفای بایننس در امنیت مالی کاربران

اهمیت وریفای بایننس در امنیت مالی کاربران

صرافی بایننس، یکی از بهترین و بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است و کاربران زیادی در سرتاسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. این صرافی، وریفای کردن حساب را برای کاربران خود اجباری کرده و کاربران برای این که بتوانند از امکانات آن استفاده کنند، باید حساب کاربری خود را تایید کنند؛ اما در این میان، برخی از از کاربران دیگر نیز بدون وریفای کردن حساب خود اقدام به استفاده از صرافی بایننس می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

استفاده بدون وریفای از بایننس ممکن است عواقب جبران ناپذیری را برای کاربران در پی داشته باشد. در این مطلب، اهمیت وریفای بایننس را مورد بررسی قرار می‌دهیم تا شما کاربران گرامی با این کار بیشتر آشنا شوید. همچنین، نحوه وریفای این حساب را به شما نشان می‌دهیم و یکی از بهترین پلتفرم‌های داخلی برای وریفای حساب بایننس را نیز معرفی خواهیم کرد. همواره در استفاده از صرافی‌های آنلاین، باید امنیت را در اولویت خود قرار دهید؛ حتی با وجود این که صرافی بایننس یکی از امن‌ترین‌ها در این زمینه است، بهتر است که نکات ایمنی را در حساب خود رعایت کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید.

وریفای بایننس چیست؟

صرافی بایننس که یکی از مهم‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است، در سال 2017 تاسیس شد و توانست در مدت زمان یک سال، حجم معاملات خود را به اندازه‌ای بالا ببرد که به یکی از بزرگترین صرافی‌های دنیا تبدیل شود. برای فعالیت کردن این صرافی، کاربران باید ثبت نام کنند. مراحل ثبت نام در صرافی بایننس، با توجه به سطح دسترسی مورد نیاز افراد متفاوت خواهد بود.

وریفای حساب کاربری یا احراز هویت در صرافی بایننس، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. وریفای کردن در این صرافی، سطوح مختلفی دارد که برای هر سطح نیز متفاوت است. کاربرانی که قصد فعالیت در بالاترین سطح را دارند و می‌خواهند از تمام امکانات این صرافی استفاده کنند، باید وریفای سطح 3 را انجام دهند که اطلاعات بیشتری در مقایسه با وریفای‌های سطح 1 و 2 درخواست می‌کند.

محصول پیشنهادی : خرید اکانت تلگرام پرمیوم

آموزش وریفای بایننس

برای وریفای کردن حساب کاربری در بایننس، روش‌های مختلفی وجود دارد. در بین این روش‌ها، شما باید روشی را انتخاب کنید که امنیت حساب کاربری شما را تضمین کند. در ادامه، روش‌هایی که می‌توانید با آن حساب خود را وریفای کنید معرفی می‌کنیم و بهترین آن‌ها را نیز به شما آموزش می‌دهیم.

روش‌های وریفای حساب بایننس در ایران

صرافی بایننس، برخی سیاست‌هایی را دنبال می‌کند که با توجه به آن‌ها امکان اجازه فعالیت به شهروندان برخی کشورها مانند ایران را نمی‌دهد؛ به همین دلیل کاربران ایرانی در داخل ایران و یا حتی خارج از ایران نیز برای وریفای حساب خود دچار مشکل می‌شوند. یک روش برای وریفای بایننس این است که اقامت یا شهروندی یک کشور دیگر را داشته باشید و در همان کشور اقدام به احراز هویت بکنید. در این مورد، کشور مورد نظر شما نباید جزء کشورهای تحت تحریم بایننس باشد.

روش دیگر برای وریفای این است که از اقوام یا دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور کمک بگیرید. این روش چندان توصیه نمی‌شود؛ زیرا ممکن است باعث لو رفتن اطلاعات شده و یا دردسرهای دیگری داشته باشد. همچنین، در فضای مجازی نیز اشخاصی وجود دارند که ادعا دارند می‌توانند حساب شما را در بایننس وریفای کنند. برای این کار، شما باید اطلاعات مهمی را در اختیار این افراد قرار دهید و این کار، امنیت حساب شما را کاملا از بین می‌برد؛ بنابراین سعی کنید از چنین روشی دوری کنید.

روشی که امنیت بالایی برای کاربران خواهد داشت این است که خودتان اقدام به وریفای حساب کاربری بکنید. این کار ممکن است کمی دشوار و زمان‌بر باشد؛ اما نیازی به ارائه اطلاعات به اشخاص دیگر نیست و خطر لو رفتن اطلاعات شما را تهدید نمی‌کند.

ariapay

مراحل وریفای حساب بایننس بصورت شخصی

اگر قصد دارید تا بایننس را خودتان وریفای کنید، بهترین روش این است که خودتان اقدام به این کار بکنید. برای این کار نیاز به تغییر آی پی دارید. پس از این کار، با استفاده از اپلیکیشن بایننس در گوشی تلفن همراه اقدام به وریفای می‌کنید.

با ورود به اپلیکیشن، وارد حساب کاربری شده و روی آدمک بزنید. پس از این کار، روی گزینه Verify بزنید. با این کار، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که مزایای داشتن حساب وریفای شده را معرفی می‌کند. در ادامه، روی Verify now کلیک کنید تا به صفحه بعدی بروید.

در این صفحه، باید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. ملیت یا nationality را باید با نام کشوری که در آن اقامت دارید یا آی پی کشوری که وارد شده‌اید پر کنید. اطلاعات دیگر را نیز با دقت پر کرده و ادامه را بزنید. در مرحله بعدی، باید اطلاعات سکونت خود مانند آدرس شهر، کد پستی و غیره را وارد کنید. در این مرحله، شما بصورت پایه حساب خود را وریفای کردید. برای استفاده بیشتر از بایننس، Upgrade را بزنید.

پس از این کار، کشور مورد نظر خود را وارد کنید. با این کار، سه گزینه برای شما نمایش داده می‌شود که باید در آن‌ها ID، گواهینامه یا پاسپورت خود را ارسال کنید. با توجه به کشور انتخاب شده، این گزینه‌ها ممکن است متفاوت باشند و در برخی کشورها تنها پاسپورت قابل قبول باشد. پس از انتخاب مدرک مورد نظر، در صفحه بعدی باید عکس یا تصویر مورد نیاز را برای برنامه ارسال کنید.

پس از این کار، باید عکس پرسنلی خود را به برنامه ارسال کنید. با توجه به توضیحات ارائه شده، باید عکس مناسبی را برای برنامه ارسال کنید.

پس از انجام این مراحل، حساب کاربری شما برای وریفای به حالت Pending در می‌آید. در این زمان، باید صبر کنید تا بایننس اطلاعات ارسالی شما را بررسی کند. پس از این کار، اگر اطلاعات شما مورد تایید باشند، محدودیت‌های شما برداشته شده و می‌توانید به انجام تراکنش‌های بیشتر بپردازید. در ادامه نیز، مهم‌ترین مزایایی که با وریفای بایننس در اختیار شما قرار می‌گیرد اشاره می‌کنیم.

مزایای وریفای بایننس

قطعا وریفای کردن حساب بایننس، مزایای بسیاری را برای کاربران خواهد داشت؛ اما باید دید که آیا این مزایایی که بایننس در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، اهمیت و ارزش کافی را خواهد داشت یا خیر. بنا به دلایل مختلفی، ممکن است حساب برخی از کاربران دچار اختلال شده و یا بلاک شده باشد. در چنین مواردی، کاربر امکان برداشت از حساب یا واریز به آن را نخواهد داشت. برای این که بتوانید مشکل را حل کنید، باید با پشتیبانی بایننس ارتباط برقرار کنید. اگر حساب شما وریفای شده باشد، می‌توانید از بازگشت سرمایه خود و باز شدن حساب مطمئن شوید.

در صرافی بایننس، اگر حساب عادی داشته باشید برای انجام تراکنش‌ها، دارای محدودیت خواهید بود. برای برداشتن این محدودیت، بهتر است که حساب خود را وریفای کنید. وریفای کردن حساب کاربری، به شما کمک می‌کند تا بتوانید حجم بالاتری از معاملات را انجام دهید و همچنین سود بالاتری نیز داشته باشید.

اگر در صرافی بایننس، احراز هویت کرده باشید، می‌توانید در عرضه اولیه‌ کوین‌هایی که بایننس ارائه می‌کند شرکت کنید. این یکی از مزایایی است که به شما کمک می‌کند تا در سرمایه گذاری‌ها بهتر عمل کنید. IEO بایننس به این صورت است که زمانی که یک ارز دیجیتال عرضه می‌شود، شما با استفاده از بیت کوینی که در اختیار دارید می‌توانید آن را به کیف پول خود اضافه کنید. پس از این که ارز مورد نظر در صرافی ثبت شد، می‌توانید آن را با قیمت بالاتری بفروشید. این کار، سودآوری زیادی برای کاربران خواهد داشت.

اگر کد امنیتی دو عاملی خود را فراموش کرده باشید، با حساب وریفای شده می‌توانید آن را بازیابی کنید. این مزایایی که در وریفای کردن حساب بایننس وجود دارد، تمام کاربران آن را ملزم می‌کند تا حساب کاربری خود را وریفای کنند. وریفای کردن حساب کاربری، به شما امکانات زیادی می‌دهد و امنیت مالی شما را تضمین می‌کند.

اهمیت وریفای بایننس در امنیت مالی کاربران

وریفای بایننس در بهترین سایت خدمات ارزی ایران

وریفای حساب بایننس، از جهات مختلفی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به همین دلیل است که شما باید حساب بایننس خود را وریفای کنید. این کار، با روش‌های مختلفی قابل انجام است؛ اما در هنگام وریفای باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید. شهروندان کشورهایی که در لیست تحریم بایننس قرار دارند؛ مانند ایران، نمی‌توانند حساب خود را وریفای کنند. بدون وریفای نیز، ممکن است حساب شما بلوکه شده نتوانید سرمایه خود را خارج کنید. با وریفای بایننس، شما می‌توانید سرمایه بلوکه شده خود را به صورت موقت خارج کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

برای این که وریفای حساب بایننس شما به صورت دقیق و بدون مشکل انجام شود، بهتر است که آن را به دست افراد مطمئن بسپارید. وبسایت آریاپی، یکی از بهترین و مطمئن‌ترین پلتفرم‌های داخلی است که امکانات وریفای بایننس را در اختیار شما قرار می‌دهد. با کمک این پلتفرم، شما می‌توانید حساب وریفای شده بایننس را به صورت مطمئن خریداری کرده یا از VPS آن استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و همچنین خرید حساب بایننس وریفای شده، می‌توانید به وبسایت آریاپی مراجعه کرده و از امکانات یک حساب قابل اطمینان استفاده کنید و همچنین برای خرید آیپی ثابت امن میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید :

https://ariapay.io/buy-fixed-ip/

4.8/5 - (23 امتیاز)

نظرات در مورد : اهمیت وریفای بایننس در امنیت مالی کاربران

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. یکی از مزیت های وریفای بایننس اینه که با وریفای حسابی که مسدود شده میشه سرمایه مون رو برداشت کنیم