انتشار تصاویر رندر Mate 50 Pro در دو رنگ مشکی و سفید

انتظار می‌رود که رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری میت 50 هواوی در 12 سپتامبر انجام گیرد، اما رندرهایی که بر اساس افشاها و تصاویری از کیس‌ها منتشر شده‌اند، در حال حاضر در وب انتشار یافتند این تصاویر شاید بالاترین کیفیت رندرهای مفهومی هواوی میت 50 پرو را نشان دهند. علاوه بر این، تلفن هوشمند در دو رنگ به طور همزمان مشکی و سفید به فروش خواهند رسید.

نکته اصلی دوربین حرفه ای بوده که هوآوی در آنها تعبیه کرد. ماژول دوربین حاوی نام برند تجاری جدید XMAGE است. تمام فناوری های قدیمی و جدید هواوی در زمینه عکاسی موبایل را با هم ترکیب خواهد کرد. XMAGE ترکیبی از دو کلمه Extreme و Image است و هواوی تحت نام تجاری خود بر سه رکن تمرکز خواهد کرد: تجربه عکاسی، فرهنگ و نوآوری. یعنی چیزی بیش از مجموعه ای از حسگرها و لنزها خواهد بود.

انتشار تصاویر رندر Mate 50 Pro در دو رنگ مشکی و سفید

اما ما بیشتر به فناوری علاقه مندیم. با قضاوت بر روی نوشته های موجود در ماژول دوربین، گوشی هوشمند دارای لنزهایی با فاصله کانونی 13 تا 90 میلی متر خواهد بود، یعنی می توان در مورد زوم 7 برابر صحبت کرد. ماژول اصلی به احتمال زیاد دارای لنز واید است و 90 میلی متر فاصله کانونی لنز ماژول پریسکوپ را شامل می شود. البته تثبیت کننده نوری نیز وجود خواهد داشت.

هوآوی همچنین از پردازنده مدیاتک و کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 و Kirin 9000s، هشت گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی را به کار می گیرد. این مدل‌ها اولین مدل‌هایی هستند که HarmonyOS 3.0 را به همراه دارند.

در دیگر خبرها هوآوی Nova 10 و Nova 10 Pro محصولات آینده این برند چینی هستند که در تاریخ 4 جولای معرفی می شوند. البته این شرکت تنها روی سری نوا 10 مشغول کار نیست و پرچمدارانی در دست توسعه هستند که به عنوان سری میت 50 شناخته می شوند.

انتشار تصاویر رندر Mate 50 Pro در دو رنگ مشکی و سفید

در هفته گذشته، متوجه شدیم که سری Mate 50 به پردازنده Kirin جدید یعنی Kirin 9000S مجهز خواهد شد. اگرچه، ما هیچ تایید رسمی در این مورد نداریم، اما می‌توانیم حدس بزنیم که این سری گوشی دارای تعداد محدودی از این چیپست Kirin باشد. در حالی که باقی اعضای میت 50 از چیپست اسنپدراگون قدرت می گیرند.

بیشتر بخوانید  Nova 9 SE اولین گوشی 108 مگاپیکسلی هوآوی معرفی شد

علاوه بر این، فاش شده است که این شرکت سیستم تصویربرداری هواوی میت 50 پرو را بهبود بخشیده و بهتر از دوربین سری هواوی P50 سال گذشته خواهد بود. همچنین تغییراتی در ورودی نور گوشی اعمال شده است. ساخت دوربین جدید باعث می شود تا تصاویر باکیفیت و جزئیات بهتر آسان شود.

P50 Pro دارای یک سیستم دوربین چهارگانه متشکل از دوربین 50 مگاپیکسلی True-Chroma (رنگی، دیافراگم f/1.8، OIS)، دوربین 40 مگاپیکسلی True-Chroma (MONO، دیافراگم f/1.6)، 13 مگاپیکسل اولتراواید است. دوربین زاویه ای (دیافراگم f/2.2) و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی (دریچه دیافراگم f/3.5، OIS)، از AF پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر Mate 50 Pro در دو رنگ مشکی و سفید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *