گوشی آیکیو Neo 7 ماه آینده از راه می رسد

گوشی آیکیو Neo 7 ماه آینده از راه می رسد

iQOO، زیرمجموعه Vivo، به طور فعال دستگاه های جدیدی را در فواصل زمانی معین در بازار عرضه می کند. اکنون این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند دیگر در بازار است که iQOO Neo 7 نام دارد.

بر اساس آخرین گزارش از Tipster Digital Chat Station، گوشی هوشمند آتی iQOO Neo 7 قرار است در ماه اکتبر، یعنی ماه آینده به طور رسمی عرضه شود، اما تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نیست.

بر اساس فاش‌ها و گزارش‌های تاکنون، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش تخت E5 AMOLED است که وضوح صفحه نمایش Full HD+ و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز را ارائه می‌کند. در زیر کاپوت، دستگاه مجهز به پردازنده مدیاتک Dimensity 9000+ خواهد بود.

در بخش دوربین، انتظار می‌رود دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 به کمک OIS باشد. اگر گزارش‌ها را باور کنید، گوشی مشخصات iQOO 10 5G را قرض می‌گیرد. این گوشی احتمالا با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. در بخش نرم‌افزار، اندروید 12 را با رابط کاربری iQOO خود در بالا اجرا خواهد کرد. در حالی که هنوز ظرفیت باتری مشخص نیست، مشخص شده است که این گوشی از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می کند.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی چه برنامه ای در نظر دارد. این کمپانی سخت در تلاش بوده تا دستگاه های جدیدی را برای عرضه ارائه دهد. پیش بینی شده آیکیو Neo 7 به عنوان یک میان رده در ماه آینده با طراحی بروزرسانی شده و مشخصاتی بهتر از راه برسد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوشی Neo8 آیکیو با پردازنده دیمنسیتی 9200 پلاس معرفی شد

نظرات در مورد : گوشی آیکیو Neo 7 ماه آینده از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *