ساعت Pixel Watch گوگل سال 2022 از راه می رسد

ساعت Pixel Watch گوگل سال 2022 از راه می رسد

طبق گزارش‌ها، گوگل این بار قطعاً یک پیکسل واچ را رونمایی می کند. برخلاف دفعات قبل که شایعاتی دریافت می کردیم، این بار گویی قرار است جدی باشد. سال ها است که در معرض شایعات ساعت Pixel Watch گوگل هستیم و به تازگی جزئیات تازه منتشر شد. جدیدترین گزارش نشان داده که گوگل سال 2022 از ساعت Pixel Watch رونمایی خواهد کرد و در همین سال نیز عرضه می کند. گفته می شود که گجت پوشیدنی آینده با اسم رمز روهان ساخته می شود و مدیران اجرایی به کارمندان گفته اند که قصد دارند این ساعت را سال آینده عرضه کنند.

این ساعت قرار است تحت سیستم عامل Wear OS 3 اجرا شود تا «آخرین نسخه نرم‌افزار ساعت هوشمند Google را به مشتریان و شرکای خود نشان دهد» که احتمالاً در مورد سامسونگ Galaxy Watch4 نیز چنین سیستم عاملی را شاهد باشیم و اگرچه سامسونگ در محصول خود رابط کاربری اختصاصی نیز قرار می دهد. ساعت گوگل گرد خواهد بود و “بدون قاب فیزیکی”، “بر اساس رندرهای مفهومی” بدون قاب است و این نخستین باری بوده که شرکتی ساعت هوشمند بدون قابل فیزیکی عرضه می کند و تاکنون اتفاق نیافته است.

گوگل به کارمندان خود دستور داده که تست پیکسل واچ را آغاز کنند و این ساعت مانند دیگر رقبا حسگرهایی در خود داشته و می تواند به ردیابی تناسب اندام بپردازد و یک ساعت همه فن حریف باشد.

مشخص نیست نام دقیق ساعت چیست و از آنجایی که گوگل محصولات خود را تحت برند پیکسل عرضه می کند، این احتمال وجود دارد که ساعت آینده نیز تحت عنوان پیکسل واچ راهی بازار جهانی شود. ناگفته نماند که این ساعت توسط Fitbit توسعه پیدا نخواهد کرد، هر چند در سال گذشته بود که گوگل Fitbit را خریداری کرد. شاید گوگل در ساخت محصول جدید از تیم Fitbit کمک گیرد اما قرار نیست در توسعه آن نقش کلیدی یا پررنگی داشته باشند.

گفته شده این ساعت می تواند خودش را شارژ کند و به حسگر ضربان قلب و شمارش گام مجهز است و ویژگی های بزرگ دیگری هم دارد. این احتمال وجود دارد که محصول آتی گوگل در بهار امسال رونمایی شود. قیمت پیش بینی شده آن 349 دلار است و از آنجایی که با ساعتی رده بالا رو به رو هستیم، بعید است با قیمت کمتر از 300 دلار عرضه شود. در هر صورت باید منتظر ماند تا مشخص شود گوگل چه ساعتی را با وجود شایعات بسیار معرفی می کند.

بیشتر بخوانید  گوگل تاریخ انتشار Find My Device Network را مشخص کرد

بی شک مدلی قابل قبول خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ساعت Pixel Watch گوگل سال 2022 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *