انتشار تصاویر جدید از گوگل پیکسل 3 ایکس ال

پیکسل 3 ایکس ال

یکی از گوشی های هوشمند پرحاشیه در دنیای دیجیتال، گوگل پیکسل 3 ایکس ال بوده است که تا به امروز شایعات بسیاری در این خصوص منتشر شده است. امروزه بازار گوشی های پرچمدار کمپانی های معروف بسیار داغ می باشد، بخصوص کمپانی گوگل که این بار گویا پیش از معرفی رسمی پرچمدار این کمپانی، تعدادی از این گوشی ها به سرقت رفته و یا به نحوی در دست افراد می باشد.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

اساسا در بازار اسمارتفون ها که امروزه به‌ یک بازار جهانی تبدیل شده است، لو رفتن تصاویر و اطلاعات گوشی‌ های هوشمندی که هنوز معرفی نشده اند مسئله ای کاملا عادی می باشد. تقریبا غیرممکن است که کمپانی های بزرگی مانند اپل، سامسونگ و سایر سازندگان بزرگ گوشی های هوشمند بتوانند تا قبل از رونمایی رسمی از گوشی‌ خود، نوع طراحی و مشخصات فنی آن‌ ها را پنهان کنند.

پیکسل 3 ایکس ال

این اتفاق اخیرا برای گوشی های آینده ی کمپانی گوگل یعنی پیکسل 3 ایکس ال نیز اتفاق افتاده است. مدت‌ هاست که شاهد انتشار تصاویر و ویژگی های مربوط به این گوشی هوشمند هستیم و اخیرا با انتشار یک سری تصاویر غیررسمی، دوباره به شایعات مربوط به گوگل پیکسل 3 ایکس ال دامن زده شده است. اما این بار تصاویر جدید گوگل پیکسل 3 ایکس ال به طرز عجیبی لو رفته‌ است. گویا شخصی وارد یکی از خودروهای شرکت لیفت شده و پس از رسیدن به‌ مقصد، گوشی‌ خود را در صندلی پشتی خودرو جا می‌گذارد. راننده‌ی خودرو نیز پس از دیدن این گوشی، تصاویری از آن گرفته و برای بخش تحریریه‌ ی سایت Android Police این تصاویر را ارسال می نماید.

راننده ی خودرو ادعا دارد که خودش دارای گوگل پیکسل 2 ایکس‌ ال می باشد، بعد از دیدن این گوشی جامانده، نگاهش به بریدگی بزرگ بالای صفحه نمایش آن می‌ افتد و متوجه می‌شود که این گوشی، همان پیکسل 3 می باشد. این شخص به سرعت چند عکس از این گوشی هوشمند گرفته و در نهایت آن را به صاحبش باز می گرداند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  غیر قابل استفاده شدن پیکسل 2 ایکس ال !

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر جدید از گوگل پیکسل 3 ایکس ال

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *