بریدگی صفحه نمایش در گوگل پیکسل 3 ایکس ال

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

گوگل پیکسل 3 ایکس ال | این روزها طراحی پرچمداران برند هایی نظیر اپل و سامسونگ به سمت و سوی تمام صفحه شدن پیش می رود و به هر حال بر اساس این طراحی های صورت پذیرفته تاکنون برخی از افراد هستند که اصلا از این بریدگی صفحه نمایش خوششان نمی آید و برخی نیز با این نوع طراحی به طور کامل مخالف هستند. گویا این بار کمپانی گوگل نیز تصمیم گرفته است که از این بریدگی صفحه نمایش در گوشی های هوشمند خود استفاده نماید.

همانطور که می دانید گوشی های پیکسل از سری گوشی های هوشمند کمپانی گوگل می باشند که سال گذشته از گوگل پیکسل 2 و گوگل پیکسل 2 ایکس ال رونمایی به عمل آورد. امسال نوبت به گوگل پیکسل 3 ایکس ال رسیده است و بر اساس تصویر مفهومی جدیدی که از این گوشی هوشمند منتشر شده است گویا این گوشی هوشمند نیز همانند پرچمداران کمپانی های اپل و سامسونگ قرار است دارای بریدگی بر روی پنل جلو باشد.

گوگل پیکسل 3 ایکس ال

اگر خبرها را تاکنون دنبال کرده باشید خبرگزاری بلومبرگ نیز این موضوع را تایید نموده است و قرار است گوگل پیکسل 3 ایکس ال با صفحه نمایش OLED تولید شده توسط کمپانی ال جی به بازار عرضه گردد. تصویر مفهومی منتشر شده که تصویر طراحی‌ شده‌ ی CAD می باشد، قاب محافظ پرچمدار آینده ی کمپانی گوگل را به همراه بریدگی بالای صفحه نمایش و همچنین ماژول دوربین به همراه سنسور تکی دوربین اصلی در پنل پشتی آن به‌ خوبی به نمایش می گذارد.قبلا نیز در خبرها اشاره شده بود که گوگل پیکسل 3 ایکس ال از دوربین دوگانه استفاده نخواهد کرد.

لازم به ذکر است با این وجود که گوشی های سری پیکسل این کمپانی، ماژول دوربین چندگانه در پنل پشتی ندارند ولی اساسا از کیفیت دوربین عکاسی و فیلمبرداری خوبی برخوردارند. تصویر مفهومی انتشار یافته، شباهت‌ های بسیاری به تصاویر منتشر شده از نمونه‌ ی اولیه‌ی این گوشی که در اوایل ماه گذشته انتشار یافت، دارد. اما موضوع جالب اینجاست که یک سری تصاویر از قاب این گوشی هوشمند قبلا نیز افشا شده بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بریدگی صفحه نمایش در گوگل پیکسل 3 ایکس ال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *