شرکت اچ تی سی در سال ۲۰۱۸ با گوشی های دارای دوربین دوگانه به بازار خواهد آمد

اچ تی سی

شرکت نام دار و قدیمی اچ تی سی یکی از اولین شرکت‌هایی بود که برای تصویر برداری بهتر شروع به ساخت گوشی‌هایی با دوربین دوگانه کرد اما این شرکت به دلیل برنامه ریزی های ناموفق به جای گسترش آن فناوری و بهتر کردنش آن را کنار گذاشت.

‌HTC One M8 نام گوشی بود که در سال 2014 توسط شرکت نام دار اچ تی سی معرفی و عرضه شد. آین گوشی مجهز به دوربین دوگانه بود که دوربین دوم ان برای اندازه گیری عمق بود تصویر بود و امکان ایجاد یک افکت عمیق را فراهم می‌کرد حالتی دقیقا شبیه آنچه که در گوشی‌های مدرن در حال حاظر وجود دارد.

Chialin Chang رئیس عامل بخش گوشی‌های هوشمند شرکت اچ تی سی می‌گوید: مطمئنا سال آینده گوشی ‌ای با دوربین دوگانه عرضه خواهیم کرد اما باید بدانیم چگونه این ویژگی را برجسته کنیم.

در واقعیت گوشی‌های هوشمند ساخت HTC از اطلاعات عمقی استفاده می‌کردند تا کاربران بتوانند فوکوس روی یک تصویر را جابجا کنند و همچنین افکت بوکه را ارائه دهند اما مانند تلفن‌های هوشمند امروزی حالت پرتره اختصاصی نداشتند و تمایز خاصی بین شخصیت و پس زمینه بوجود نمی آوردند. جالب اینجاست که به نظر می‌رسد HTC نمی‌داند که چه کاری را باید با سیستم دوربین دوگانه انجام دهد و تنها چیزی که می‌داند این است که قرار است یک گوشی با سیستم مشابهی بسازد.

اکنون باید مننتظر باشیم تا ببینیم در سال آینده، این کمپانی قصد دارد چه گوشی های هوشمندی را با دوربین دوگانه عرضه نماید و چه قابلیت هایی را در مقایسه با گوشی های جدید معرفی نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اچ تی سی در رویداد تاریخ 12 آپریل پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد

نظرات در مورد : شرکت اچ تی سی در سال ۲۰۱۸ با گوشی های دارای دوربین دوگانه به بازار خواهد آمد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *