بررسی اینترنت TD-LTE تک نت

اینترنت تک نت

سوالی که این روزها ممکن است در ذهن بسیاری از کاربران نقش ببندد این است که آیا می توان اینترنت تک نت خریداری نمود یا خیر؟ در این مقاله می خواهیم در رابطه با خریداری اینترنت TD-LTE تک نت صحبت نماییم. شما می توانید با مطالعه نمودن این موضوع در رابطه با خریداری از این مجموعه تصمیمات لازم را بگیرید و نسبت به خریداری اینترنت از تک نت و یا عدم خریداری آن اطمینان حاصل نمایید.

با پیگیری سایت زوم تک از مجموعه تک نت روال خدمات پس از فروش مجموعه تک نت اصلاح شد و این مجموعه در پاسخ به انتقادات در مورد روال خرید به این موضوع اشاره کردند که از این پس روال ضمانت بازگشت وجه با سرعت بالاتری انجام می پذیرد.

بیانیه مجموعه تک نت در مورد تغییرات اعمال شده در راستای مشتری مداری 1402/04/11 :

شرکت تک نت با سابقه‌ی بیش از ۲۰ سال فعالیت در صنعت IT، مفتخر به خدمتگزاری چند ده‌هزار مشترک در سراسر ایران است. چشم‌انداز این شرکت، درک درست از نیاز مشتری، مشتری‌مداری و همراهی با مشتریان، با هدف ایجاد وفاداری است. چرایی این چشم‌انداز بر کسی پوشیده نیست؛ چرا که بدون شک این موارد برای ایجاد یک تجارت ماندگار، الزامی است. در این راستا شرکت تک نت توانسته با تکیه ‌بر متخصصین خود، جایگاهی شایسته را در صنعت ایجاد نماید.
البته در ارائه خدمات، نارضایتی برخی از مشترکین اجتناب‌ناپذیر است؛ شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت موظف هستند تا به‌صورت مداوم و در تمامی ساعات شبانه‌روز امکان ارائه‌ی خدمات را به کاربران خود داشته باشند. متخصصین تک نت همواره معتقد بر این اصل هستند که امروزه دسترسی به اینترنت، بخشی جدانشدنی از زندگی همه‌ی افراد است و بی‌شک، کاهش سرعت یا عدم دسترسی به اینترنت، حتی به‌صورت موقت و کوتاه می‌تواند تجربه‌ای تلخ را به همراه داشته باشد؛ اما تک نت با ایجاد سیستم بازخورد مناسب توانسته میزان نارضایتی مشترکین خود را به حداقل ممکن برساند، هر کاربر قبل از اقدام به خرید می‌تواند از صفحه‌ی قوانین و مقررات موجود در سایت از کلیه شرایط مربوط به عودت، پشتیبانی و فروش مطلع شود.
تک نت همواره در تلاش است تا اینترنت در ایران معنای واقعی خودش در سطح جهانی را داشته باشد و این شرکت هیچ‌گاه نگاه حجمی به اینترنت نداشته است. پیرو مطلب منتشر شده در وب‌سایت معتبر زوم‌تک، ضمن تشکر از ناشرین این مطلب، تک نت در تلاش برای جلب رضایت مخاطبین این مطلب است.

این شرکت اقدام به اصلاح فرایند عودت وجه به‌منظور افزایش سطح رضایتش مشتریان خود کرده است. ضمنا در صورت ایجاد نارضایتی، کاربران می‌توانند علاوه بر ارتباط تلفنی با بخش «صدای مشتریان»، از طریق صفحه موجود در سایت به همین نام، نارضایتی خود را اعلام داشته تا در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری های لازم انجام شود.

در پایان از مجموعه فعال زوم‌تک که ما را در این هدف متعالی کمک کرده تا رسالت خود را در مسیر آگاهی و رفع اختلالات موجود به نحو احسن انجام داده، کمال قدردانی را داریم.


خدمات پس از فروش در ایران

با توجه به قانونی که مربوط به تمامی فروشندگان محصولات و خدمات گوناگون وجود دارد همه عرضه کنندگان بایستی در زمان عرضه محصول نسبت به صحت محصولات و همچنین در زمان ارائه خدمات بر اساس قوانین و ضوابط ارائه شده محصولات به هنگام فروش محصولات به مصرف کنندگان این قوانین و شرایط را رعایت کنند. در صورتی که در زمان ارائه خدمات و یا فروش محصولات متنوعی که آن را به مشتریان ارائه کرده‌اند مشکلی وجود داشته باشد و یا حتی کالا و خدماتی را که به مشتریان ارائه می‌کنند طبق ضوابط معین شده به هنگام فروش محصولات و خدمات تناسب نداشته باشد و با خواسته مشتریان مغایرت داشته باشد بنابراین بر اساس قوانین تعیین شده مشتریان می توانند محصولات خریداری شده را به فروشندگان برگردانده و به فسخ معامله بپردازند؛ در چنین حالتی فروشندگان بایستی حتما بر اساس قانون تعیین شده هزینه ای که به واسطه مشتریان در قبال کالا و محصولات پرداخت شده است را به وی برگردانند.

متاسفانه در حال حاضر در کشور ما یکی از موضوعاتی که بایستی حتماً در راستای تمامی کارها قرار بگیرد یعنی مشتری مداری به واسطه هر یک از افرادی که به ارائه نمودن خدمات مختلف و کالاهای گوناگون و مشتریان می پردازند و همچنین به واسطه شرکت ها در آخر لیست قرار دارد یعنی موضوع مشتری مداری غالباً اولویت آخر است و اولویت نخستین برای هر یک از شرکت ها و چنین افرادی فروش محصولاتشان می باشد.

بررسی خرید یا عدم خرید اینترنت TD-LTE تک نت

اکنون می خواهیم بررسی کنیم که مسئله ای که در فوق بیان شد چه ارتباطی با شرکت تک نت که همواره اینترنت TD-LTE ارائه می کند دارد؟ هرگاه شما به وبسایت تک نت وارد کنید و بر روی لینک این وبسایت کلیک نمایید تصویری برای شما بر روی صفحه ظاهر می شود که بر روی آن چند موضوع را قرار داده است به عنوان مثال در قسمتی از آن پشتیبانی سرویس اینترنت ۲۴ ساعته را مشاهده می کنید، بخش دیگر خرید اینترنت با پرداخت شرایطی و قسمت دیگر ۴۸ ساعت ضمانت بازگشت وجه و در بخش دیگر نیز اینترنت فوق پرسرعت تا ۵۰ مگابایت را در مقابل خود خواهید دید.

بر اساس بررسی هایی که در رابطه با مجموعه تک نت و ارائه خدمات اینترنت TD-LTE صورت گرفته می توان در رابطه با تجربه فردی که به خریداری از تک نت و همچنین خرید اینترنت TD-LTE پرداخته بود سخن گفت که این کاربر از طریق دریافت نمودن سرویس مورد نظر از این مجموعه و عدم رضایت کافی از وضعیت اینترنت تلاش نموده تا درخواستی مبنی بر کنسل نمودن شرایط خرید طی همان روز به شرکت مربوطه ارسال می کند. بعد از گذشت چند روز از درخواستی که جهت کنسل نمودن فرایند خرید به این شرکت ارسال کرده بود برخلاف آنچه که این شرکت قبلا به مشتریان خود در رابطه با عودت وجه پرداختی سخن گفته بود متاسفانه برای کاربر هیچ گونه بازگشتی در رابطه با سرویس و یا وجه نداشته و گفته یکسری شروطی در رابطه با کنسل نمودن فرایند خرید وجود دارد اما در زمانی که به فروش کالا و یا خدمات خود می پردازد در رابطه با چنین شروطی هیچ گونه صحبتی به منظور برگرداندن سرویس نداشته است دقت داشته باشید این سخنان یکی از کاربران می باشد.

سخن پایانی

بهتر است بدانید هنگامی که یک مجموعه قصد فروش محصولات و خدمات گوناگونی را دارد بایستی حتماً نسبت به خدماتی که قبل و بعد از فروش برای مشتریان ارائه می کند تصمیمات لازم را بگیرد تا در زمان فروش و پس از آن از سخنانی که گفته است سرباز نزند و همواره سعی کند تا مشتریان را از خود راضی نگه دارد.

در واقع در سراسر جهان همواره مجموعه های گوناگونی وجود دارد که به ارائه انواع خدمات و محصولات پرداخته و طبق اطلاعاتی که به کاربران و مشتریان می دهد هر گاه این افراد از کالا و خدماتی که دریافت کرده اند رضایت کافی نداشته باشند بدون هیچ گونه بهانه ای فرآیند بازگشت وجه و بازگشت سرویس را می پذیرند.

به طور کلی در رابطه با برخی از مجموعه ها می توان گفت هنگامی که در رابطه با ارائه خدمات مختلفی همچون تبلیغ در وبسایت و مهلت تست تا ۴۸ ساعت پشتیبانی و غیره سخن می گویند ممکن است این سخنان صحت و واقعیت نداشته باشد و صرفاً جهت تبلیغ وبسایت و یا فروش محصولاتشان می باشد لذا توصیه می شود پیش از اینکه به خرید محصولات و ارائه خدماتی از این قبیل از چنین شرکت ها و مجموعه هایی بپردازید حتماً در رابطه با آن ها اطلاعات لازم را به دست آورید تا پس از خرید دچار سردرگمی و پشیمانی نشوید.

منبع پایگاه خبری پول بانک

بیشتر بخوانید :

بهترین شرکت برای خرید اینترنت در ایران

بررسی مودم TD-LTE مبین نت (کیفیت و سرعت )

4.2/5 - (36 امتیاز)