انتشار اندروید 13 برای گوشی GALAXY A52S 5G

انتشار اندروید 13 برای گوشی GALAXY A52S 5G

سامسونگ تا کنون بهترین OEM اندروید در زمینه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری است. در دو سال گذشته، این شرکت سال را با پرچمداران خود به‌روزرسانی کرده و به آخرین نسخه اندروید به پایان رسانده است. با این حال، در سال 2022، این شرکت حتی سریعتر است. امسال، تعداد زیادی از گوشی‌های سری گلکسی A به‌روزرسانی اندروید 13 را دریافت می‌کنند. این شرکت قبلاً تعداد زیادی از گوشی‌های سری گلکسی A خود را از سال‌های 2022، 2021 و حتی 2020 پوشش داده است. اکنون، چند دستگاه دیگر را به آن اضافه می‌کند. لیست. سامسونگ گلکسی A52s و گلکسی M52 جدیدترین رابط کاربری One UI 5.0 و همه موارد خوبی را دریافت می کنند.

ما فرض می کنیم که سامسونگ در حال حاضر از اکثر برندهای دیگر در عرضه اندروید 13 پیشی گرفته است. به هر حال، به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد تا پایان سال جاری تا آنجایی که ممکن است دستگاه‌ها را به‌روزرسانی کند. با این حال، پرفروش‌ترین گلکسی A52s با اسنپدراگون 778G و گلکسی M62 جدیدترین نسخه‌هایی هستند که این درمان را دریافت کرده‌اند. شایان ذکر است که گلکسی A53 امسال و گلکسی A52 وانیلی این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های قفل نشده و متصل به اپراتور گلکسی A52s منتشر می‌شود. طبق معمول، عرضه در کره جنوبی آغاز می شود، اما کشورهای بیشتری در چند روز آینده آن را دریافت خواهند کرد. این به‌روزرسانی دارای برچسب A528NKSU1DVK2 است، وصله امنیتی نوامبر 2022 دارد و وزن آن 2 گیگابایت است.

علاوه بر گلکسی A52s، گلکسی M62 نیز این آپدیت را دریافت می کند. این یکی در مالزی، عربستان سعودی، امارات و ویتنام است. شماره ساخت M625FXXU2CVK2 است و سطح وصله امنیتی نوامبر 2022 را به ارمغان می آورد. در همین شکل، شرکت به تدریج آپدیت را گسترش خواهد داد.

برای گلکسی A52s و M62 به صبر نیاز دارید. به هر حال، اگر می خواهید شانس خود را امتحان کنید، به تنظیمات >> به روز رسانی نرم افزار بروید. اگر آپدیت روی دستگاه شما ظاهر شد، کافیست دانلود و نصب را ادامه دهید. One UI 5.0 پیشرفت‌های زیادی، اجرای بهتر موضوع Monet و امنیت بیشتر را به ارمغان می‌آورد. بیایید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ تا پایان امسال چند گوشی دیگر را می‌تواند به‌روزرسانی کند.

بیشتر بخوانید  آپدیت اندروید 14 برای سایر کاربران Galaxy Z Fold 3 منتشر شد

منبع

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای گوشی GALAXY A52S 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *