انتشار تصویری جدید از پی 60 هوآوی

انتشار تصویری جدید از پی 60 هوآوی

از سال 2019، هواوی سرعت عرضه گوشی های هوشمند جدید را کاهش داده است. منطقی است، این شرکت تحت تحریم است. در آن زمان، بسیاری از کاربران برای دفن هواوی عجله کردند، زیرا فکر می کردند که هیچ شانسی برای زنده ماندن ندارد. اما هواوی کار سختی است. اگرچه سهم بازار آن بسیار کاهش یافته است، اما همچنان سرپا مانده است. بعد از سری های P50 و Mate 50، ایستگاه بعدی هواوی سری Huawei P60 است. ماه هاست که این موضوع بحث شهر بوده است.

چندی پیش، اطلاعاتی در مورد بزرگ ترین ویژگی های Huawei P60 Pro به بیرون درز کرد. به نظر می رسد که دومی با پردازنده پرچمدار نسل دوم اسنپدراگون 8 عرضه خواهد شد. اما این تراشه فقط از شبکه 4G پشتیبانی می کند. به هر حال، نباید کاستی های دیگری جز عدم اتصال 5G وجود داشته باشد. به عنوان مثال، Huawei P60 همچنان با حافظه LPDDR5X و حافظه UFS 4.0 همراه خواهد بود.

این گوشی باید صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 2K داشته باشد و از نرخ رفرش بالا 120 هرتز پشتیبانی کند. از یک رندر، می توانیم ببینیم که این یک صفحه نمایش هذلولی است که از طراحی سوراخ قرص مرکزی استفاده می کند.

انتشار تصویری جدید از پی 60 هوآوی

از نظر تصویربرداری، Huawei P60 Pro باید دارای یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 40 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 48 مگاپیکسلی باشد. در طرف مقابل، این گوشی دارای یک لنز سلفی 32 مگاپیکسلی است.

Huawei P60 Pro عملکرد ارتباط ماهواره‌ای Beidou را نیز اضافه خواهد کرد. این تابع برای اکثر کاربران عادی یک عملکرد معمولی نیست. اما هنگامی که آنها در یک موقعیت شدید ظاهر می شوند، ارتباطات ماهواره ای می تواند یک کانال اضطراری را باز کند. از ایمنی شخصی کاربران محافظت خواهد کرد.

علاوه بر این، گوشی جدید دارای باتری داخلی 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. دومی از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ سریع بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر نکات برجسته می توان به موتور خطی محور X، کنترل از راه دور مادون قرمز و درجه ضد گرد و غبار و آب IP68 اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گجت پوشیدنی هوآوی واچ فیت 3 راهی بازار جهانی می شود

نظرات در مورد : انتشار تصویری جدید از پی 60 هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *