انتشار اندروید 13 برای می 10

انتشار اندروید 13 برای می 10

در اوایل ماه جاری، رئیس MIUI تایید کرد که MIUI 14 برای سری Mi 10 منتشر خواهد شد. اکنون، کمی بیش از یک هفته پس از معرفی جدیدترین نرم افزار، مدیر اجرایی جزئیات بیشتری را فاش می کند.

او نه تنها به دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند اشاره می‌کند، بلکه یک جدول زمانی تقریبی برای عرضه به اشتراک می‌گذارد. مهمتر از همه، او ارتقای اندروید را تایید می کند. بیایید بیانات او را مرور کنیم. اوایل امروز، Zhang Guoquan، مدیر بخش نرم‌افزار سیستم شیائومی، به چندین سؤال متداول در مورد MIUI 14 پاسخ داد. یکی از این پاسخ‌ها جزئیات بیشتری در مورد در دسترس بودن جدیدترین MIUI برای سری Mi 10 ارائه می‌دهد.

مدیر اجرایی می گوید که به روز رسانی MIUI 14 برای سری Mi 10 مبتنی بر اندروید 13 خواهد بود. قبلاً فکر می کردیم که شیائومی ممکن است آخرین MIUI را با اندروید 12 برای این گوشی ها عرضه کند. اما متأسفانه، این به‌روزرسانی تنها برای دستگاه‌های مجهز به پلتفرم کوالکام اسنپدراگون 865 در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که تنها Mi 10، Mi 10 Pro و Mi 10 Ultra به MIUI 13 مبتنی بر اندروید 13 دسترسی خواهند داشت.

بنابراین، گوشی‌های هوشمند فوق سومین به‌روزرسانی اندروید خود را دریافت خواهند کرد، اگرچه تحت سیاست جدید به‌روزرسانی نرم‌افزاری که سال گذشته توسط شیائومی برای دستگاه‌های منتخب معرفی شد، قرار نمی‌گیرند. تا آنجا که به عرضه مربوط می شود، مدیران اجرایی پیشنهاد می کنند که ممکن است به دلیل افزایش موارد COVID-19 در چین، تاخیری وجود داشته باشد. با این حال، او معتقد است که به روز رسانی باید تا مارس 2023 برسد.

متأسفانه، او در مورد در دسترس بودن به‌روزرسانی MIUI 14 برای دو دستگاه باقی‌مانده سری Mi 10، یعنی Mi 10 Lite و Mi 10 Lite Zoom صحبت نمی‌کند. از این رو، این گوشی ها ممکن است به روز رسانی را دریافت نکنند. حتی اگر آن را دریافت کنند، احتمالاً این نرم افزار مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی 12تی پرو اولین گوشی 200 مگاپیکسلی چینی ها

نظرات در مورد : انتشار اندروید 13 برای می 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *