انتشار اندروید 12 برای Galaxy M31

انتشار اندروید 12 برای Galaxy M31

گلکسی M31 یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه در هند بود که در مارس 2020 معرفی شد. به دلیل موقعیت منحصر به فرد خود، اولین گوشی بود که بسیاری از ویژگی‌های نرم‌افزاری را پس از عرضه دریافت کرد. در واقع، این اولین گوشی هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ بود که به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد. اکنون دریافت آپدیت اندروید 12 را نیز آغاز کرده است.

به گفته SamMobile، سامسونگ شروع به انتشار به‌روزرسانی اندروید 12 برای گلکسی M31 کرده است. آخرین نسخه اندروید برای گوشی با وصله‌های امنیتی One UI 4.1 و مارس 2022 ارائه می‌شود.

به روز رسانی در حال حاضر راهی بازار هند شده و انتظار داریم بزودی سایر مناطق را دربرگیرد. کاربران در این منطقه می توانند به تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار > دانلود و نصب مراجعه کنند تا در دسترس بودن ارتقاء OTA در واحد خود را بررسی کنند. این به روز رسانی باید در روزهای آینده راه خود را به کشورهای دیگر نیز باز کند.

اندروید 12 دومین به روز رسانی نرم افزاری بزرگ برای گلکسی M31 است. از آنجایی که این دستگاه برای به‌روزرسانی‌های سه یا چهار ساله سیستم‌عامل سامسونگ واجد شرایط نیست، از این پس هیچ به‌روزرسانی اندروید جدیدی دریافت نخواهد کرد. با این حال، کاربران می توانند انتظار به روز رسانی های امنیتی را برای حدود دو سال دیگر داشته باشند.

سامسونگ گلکسی M31 با اندروید 10 با مشخصاتی مانند نمایشگر 6.4 اینچی سوپرامولد FHD+، پردازنده Exynos 9611، دوربین اصلی 64 مگاپیکسل (واید) + 8 مگاپیکسل (فوق عریض) + 5 مگاپیکسل (ماکرو) + 5 مگاپیکسل (عمق) و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به فروش رسید. همچنین باید به باتری 6000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ 15 واتی هم اشاره کرد.

در اخباری مرتبط پیشتر گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است سامسونگ به چیپست مدیاتک انتقال پیدا کند و اگزینوس خود را کنار بگذارد. بنابراین گوشی های سری گلکسی اس 23 و گلکسی اس 22 اف ای اولین اسمارتفون های پرچمدار خواهند بود به جای چیپ اگزینوس دارای پردازنده مدیاتک دیمنسیتی هستند.

موضوعی که بسیاری از کارشناسان معتقد بودند بازار اگزینوس را با افول همراه خواهد ساخت و این یعنی ضرری برای سامسونگ. تراشه اگزینوس شاید مطابق انتظارات ظاهر نشود اما در نوع خود عملکرد قابل قبولی دارد. انتقادات و شکایت کاربران از گوشی های مجهز به چیپست اگزینوس موجب شد تا سامسونگ به دنبال ایجاد تغییری باشد اما گویی چنین برنامه ای در کار نبوده و کره ای ها چندان به دنبال ایجاد تغییر نیستند.

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی Galaxy F14 5G در کنسول گوگل پلی

پیشتر گزارشی منتشر شد که نشان می داد تنها 20 درصد اسمارتفون های سامسونگ دارای چیپ اگزینوس هستند و به دنبال ارتقا رقم تا 60 درصد است. در اخباری مرتبط شرکت سامسونگ پیشتر در گوشی های خود مکانیزمی را به کار گرفته که موجب می شد کارایی دستگاه هنگام اجرا برنامه و بازی محدود شده و هنگام اجرا بنچمارک این قابلیت غیرفعال می شد تا امتیاز بالایی بدست آورد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اندروید 12 برای Galaxy M31

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *