معرفی گزینه رنگی جدید برای گوشی شارپ AQUOS Sense7

معرفی گزینه رنگی جدید برای گوشی شارپ AQUOS Sense7

در سپتامبر 2022 بود که شرکت ژاپنی شارپ از گوشی AQUOS Sense7 رونمایی به عمل آورد. این مدل طراحی شیک و ساده ای داشته که توانست موردتوجه قرار گیرد. حال به تازگی گزینه رنگی جدید دستگاه که سبز جنگلی بوده، معرفی شد.

این نسخه یک گزینه محدود محسوب شده و از 27 ژانویه با قیمت 420 دلار در بازار ژاپن به فروش خواهد رسید. از مشخصات کلیدی شارپ AQUOS Sense7 باید به پردازنده اسنپدراگون 695 کوالکام، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، اسلات کارت حافظه برای افزایش ذخیره سازی و برخی دیگر اشاره کرد.

همچنین دستگاه به نمایشگر 6.1 اینچی اولد FHD+ IGZO مجهز شده که تصاویری باکیفیت و پروضوح را به مخاطب خود ارائه می دهد. رزولوشن این نمایشگر 2432در1080 پیکسل، باتری 4570 میلی آمپرساعتی و برخی دیگر تجهیز گشته است. سیستم دوربین AQUOS sense7 نیز قابل توجه بوده، این گوشی دوربین دوگانه عقب 50.3 و 8 مگاپیکسلی داشته که برای ثبت عکس ها و فیلم های خیره کننده، حتی در شرایط کم نور گزینه قابل توجهی است.

معرفی گزینه رنگی جدید برای گوشی شارپ AQUOS Sense7

دوربین سلفی از نوع 8 مگاپیکسلی بوده که کیفیت مناسبی می تواند ارائه دهد. با وجود داشتن جک 3.5 میلیمتری هدفون قابلیت اتصال هدست به این دستگاه فراهم است. AQUOS sense7 همچنین به گونه ای طراحی شده است که بادوام و ناهموار به نظر برسد، از دو استاندارد IPX5/IPX8 ضد آب و ضد گرد و غبار پشتیبانی می کند. همچنین دارای NFC بوده که به شما امکان می دهد پرداخت های بدون تماس انجام دهید و فایل ها را با سایر دستگاه های دارای NFC به اشتراک بگذارید.

اگر به دنبال گوشی میان رده پرتوان با بهره انرژی بالا هستید، شارپ AQUOS Sense7 را باید یک گزینه تمام عیار دانست که ویژگی های بزرگی را به مخاطب خود ارائه می دهد و نباید آن را مدلی ساده دانست.

برای کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت شرکت شارپ مراجعه کنید و انتظار داریم بزودی مدل جدید آن معرفی شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رقابتی میان ال جی و شارپ بر سر اپل!

نظرات در مورد : معرفی گزینه رنگی جدید برای گوشی شارپ AQUOS Sense7

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *